آریا جوان
سخنگوی مجمع ملی سازمان مردم نهاد جوانان کشور:
انتقادها تنها بازی سیاسی است/ خواهان دور ماندن جوانان از عرصه‌های مختلف کشور هستند
يکشنبه 7 بهمن 1397 - 13:07:00
آریا جوان - میلاد روان گفت: یکی از اهداف مشخص و تدوین شده مجمع سازمان مردم نهاد جوانان کشور آماده‌سازی و معرفی مدیران توانمند جوان است و تلاش‌مان این است که بانک اطلاعات مدیران جوان در سطح ملی، در اختیار سازمان‌های دولتی مرتبط قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، و به نقل از خبرگزاری برنا، میلاد روان، سخنگوی مجمع ملی سازمان مردم نهاد جوانان کشور، در خصوص حاشیه‌های مطرح شده بعد از انتخابات این سندیکا، در ادعای سیاسی بودن فضای این مجمع چنین گفت: اگر حوزه فعالیت‌های سمن‌هایی که در انتخابات مجمع حضور داشتند مورد بررسی منتقدان قرار گرفته بود، متوجه می شدند که از تمام عرصه‌ها و گروهایی که فعالیت‌های شخصی سیاسی و غیرسیاسی داشته‌اند، در این مجمع حضور دارند.
وی با تاکید بر مطرح شدن اینکه، این اقدام به عنوان یک اقدام سیاسی آن‌هم در حمایت از یک طیف سیاسی بوده کاملا ادعایی بی‌اساس است، ادامه داد: این نوع نقدها مشخص کننده این است که این افراد تنها به‌دنبال جریان‌سازی هستند و خواهان دور ماندن جوانان از عرصه‌های مختلف کشور هستند. چندین سال است با روش‌های مختلف این سخنان را تکرار می‌کنند.
روان در ادامه سخنان خود افزود: تا پیش از تشکیل این سندیکا، مطرح می‌کردند که از مدیران جوان نمی‌توانیم در پست‌های مهم استفاده کنیم زیرا قدرت مدیریتی جایگاه‌های مهم را ندارند و نیازمند تجربه هستند. یکی از اهداف مشخص و تدوین شده مجمع سازمان مردم نهاد جوانان کشور آماده‌سازی و معرفی مدیران توانمند جوان است و تلاش‌مان این است که بانک اطلاعات مدیران جوان در سطح ملی، در اختیار سازمان‌های دولتی مرتبط قرار گیرد.
سخنگوی مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور در پایان با بیان اینکه فعالیت در این سندیکا می‌تواند کارنامه موفقی را برای فعالیت جوانان در پست‌های مهم اجتماعی، علمی، سیاسی ... ایجاد کند افزود: معتقد هستیم، یک‌سال بعد از تشکیل این مجمع و فعالیت جوانان فعال در این عرصه، نام جوانان ، تاثیر مستقیم و مثبت آنها در رشد جامعه بیشتر از هر بازه زمانی در ایران به چشم خواهد آمد و امید داریم که در سطح‌های مدیریتی کشور و تصمیم‌گیری‌های کلان، کارآمد و تاثیرگذار بوده و در راستای احقاق حقوق جوانان بیشترین اثر را داشته باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/99866/انتقادها-تنها-بازی-سیاسی-است--خواهان-دور-ماندن--جوانان--از-عرصه‌های-مختلف-کشور-هستند
بستن   چاپ