آریا جوان
عضو شورای شهرمشهد خبرداد :
تعیین ردیف بودجه برای ورزش قهرمانی در شورای این شهر
يکشنبه 7 بهمن 1397 - 18:50:57
آریا جوان - عضو شورای شهر مشهد گفت: در بودجه سال 98 علاوه بر بودجه ورزش، یک ردیف بودجه‌ای برای ورزش قهرمانی باز کرده و حمایت از قهرمانان خراسان رضوی بیش از پیش حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، شهناز رمارم ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون وزنه برداری،گفت: طی یکسال اخیر وزنه‌برداری در بانوان رشد چشمگیری داشته و این نشان می‌دهد بانوان ما حتی در عرصه بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارند.
عضو شورای شهر مشهد افزود: در مسابقات قهرمانی کشور که سال گذشته در مشهد برگزار شد، حضور 180 بانو، قابل ملاحظه بود.
وی با بیان شعار نشاط و امید در شهر، تصریح کرد: ورزش نقش بزرگی در نشاط شهر دارد و شورای شهر مشهد براساس شعار خود پای کار ورزش استان ایستاده است.
این عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: در بودجه سال 98 علاوه بر بودجه ورزش، یک ردیف بودجه‌ای برای ورزش قهرمانی باز کرده و حمایت از قهرمانان خراسان رضوی بیش از پیش حمایت می‌کنیم.
رمارم افزود: سال گذشته با وجود عدم ردیف مجزا برای ورزش قهرمانی مبلغ 39 میلیارد ریال به این حوزه اختصاص یافت که با ایجاد ردیف بودجه جداگانه در سال 98، شاهد یک حرکت ماندگار در این راستا خواهیم بود.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه پس از رای‌گیری از اعضای مجمع انتخابی سعید حسین‌زاده مقدم توانست با کسب 10 رای از مجموع 15 رای ماخوذه به مدت 4 سال ریاست هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی را بر عهده بگیرد، همچنین، در دور نخست با توجه به حد نصاب نرسیدن آرا انتخابات به دور دوم کشیده شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/99942/تعیین-ردیف-بودجه-برای-ورزش-قهرمانی-در-شورای-این-شهر
بستن   چاپ