آریا جوان

آخرين مطالب

پس از مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک

محمدرضا داورزنی : هر حمایتی که لازم باشد از تیم ملی فوتبال انجام می دهیم ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از پایان پانزدهمین مجمع عمومی (فوق العاده) کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: امروز دوره 4 ساله هیئت اجرایی این کمیته به پایان می‌رسد. با توجه به قانوان انتزاع و بررسی اساسنامه کمیته پارالمپیک و برای آنکه قانون رعایت شود این مجمع فوق‌العاده تشکیل شد تا در خصوص آینده کمیته تا زمان برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری شود. بر همین اساس همه اعضا تصویب کردند که تیم فعلی کمیته پارالمپیک به کار خود ادامه بدهد، تا 2 ، 3 ماه آینده نیز اساسنامه کمیته پارالمپیک به تصویب خواهد رسید و 45 روز پس ازآن نیز انتخابات آن باید برگزار شود .
وی افزود: با تصمیم اعضای مجمع که امروز صورت گرفت، قرار بر این شد اعضای هیات اجرایی و هیات‌رئیسه و همچنین محمود خسرووفا تا زمان ابلاغ اساسنامه جدید و همچنین برگزاری انتخابات به کار خود ادامه دهند تا مشکلی در برگزاری اعزام‌ها و همچنین برپایی اردوهای پارالمپیک وجود نداشته باشد و ما نیز قانون را رعایت کرده باشیم .
داورزنی در خصوص فدراسیون های گلف و تیراندازی با کمان، گفت: انتخابات این فدراسیون ها در دو ماه آینده برگزار خواهد شد و با توجه به تغییراتی که در اساسنامه این فدراسیون ها ایجاد شده به صورتی عمل خواهیم کرد که از نظر قانونی مشکلی برای فعالیت این فدراسیون ها پیش نیاید و با انتخاب سرپرست کار خود را تا برگزاری انتخابات ادامه خواهند داد .
داورزنی در این باره ادامه داد: شجاعی در حال حاضر کارهای فدراسیون را انجام می‌دهد و حتی این احتمال وجود دارد که وی به عنوان سرپرست در فدراسیون بماند. مهم این است که مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان خودش برگزار شود .
وی در خصوص وضعیت رئیس فدراسیون گلف و اینکه پس از انتخاب شدن به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک دو شغله محسوب می‌شود، گفت: بعد از انتخاب شدن بهروز منتقمی به عنوان سرپرست این فدراسیون، ثبت نام جدید در این فدراسیون صورت خواهد گرفت و ما سعی می‌کنیم مجمع فدراسیون را نیز هر چه سریع‌تر برگزار کنیم .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه گفته می‌شود عمان به عنوان میزبان دیدارهای برخی تیم‌های کشورمان با نمایندگان عربستان انتخاب شده تصریح کرد: از مراکز مختلف اظهار نظرهای مختلفی در این باره می‌شود که در روند اجرای کار مشکلی ایجاد می‌کند، تلاش ما این است که به باشگاه‌ها آسیب نرسد. ضمن اینکه شرایط کشور قطر که توانسته میزبانی را داشته باشد با ایران متفاوت است .
داورزنی درباره دیدار چندماه قبل وزیر ورزش با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، خاطر نشان کرد: به هر حال 14 نفر از 17 عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا به رفت و برگشتی بودن بازی‌ها رای دادند. الان منتظر گزارش ناظر ایرلندی درباره امنیت ایران هستیم. قرار است اینفانتینو رئیس فیفا نیز به ایران بیاید که امیدواریم واقعیت‌های کشورمان را ببیند و کمتر تحت تاثیر لابی‌ها قرار بگیرد .
داورزنی درباره بودجه فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می‌شود برای حضور در جام جهانی بودجه مازادی به این فدراسیون تزریق شده است، تصریح کرد: از منابع مالی که برای فدراسیون فوتبال از ابتدای سال پیش‌بینی شده بود، 117 درصد منابع مالی در اختیار فدراسیون گذاشته شده و سعی کردیم بودجه مازادی نیز به فدراسیون تزریق کنیم تا بدون هیچ گونه دغدغه و مشکلی اردوها و بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنند. البته به فدراسیون‌ها نیز بستگی به شرایط آنها 70 درصد بودجه و یا 50 درصد بودجه تزریق کردیم اما فوتبال چون شرایط متفاوتی دارد و باید حضور موفقی در جام جهانی داشته باشد، وزارت ورزش و جوانان سعی کرده بودجه این فدر اسیون را زودتر پرداخت کند. علاوه بر این بودجه مازادی نیز در نظر گرفته تا بتواند بدون هیچ گونه مشکلی عازم روسیه شود. وزارت ورزش کنار فوتبال است و ما اجازه نمی‌دهیم به خاطر مشکل بودجه به فدراسیون فوتبال آسیبی وارد شود .
معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات اخیر کشتی و احتمال تعلیق شدن آن تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که در کشتی رخ داد، کمیته‌ای برای این منظور تشکیل شد و مقرر شد کمیته پس از بررسی نظر خود را به اتحادیه جهانی کشتی راجع به وضعیت کشتی ‌گیر و مربی اعلام کند. ما سعی می‌کنیم در کنار خادم و سایر همکاران فدراسیون کشتی باشیم و حمایت لازم را از آنها به عمل آوریم. البته هنوز گزارش کمیته اعلام نشده و ما به خادم اعلام کردیم که هر اقدامی که انجام دهد، وزارت ورزش پشت فدراسیون کشتی است و از آنها حمایت لازم را به عمل خواهیم آورد. من دعا می‌کنم اتفاق خاصی برای ورزش کشور و کشتی پیش نیاید. رایزنی‌های خوبی را خادم انجام داده که امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود .

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/19925/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا

صخره‌نوردیِ بی‌نظیر کَل و بزهای کوهی در طالقان

ویدیویی بامزه و پربازدید از متهم اصلی کرونا

محصولاتی که ما مصرف می کنیم تو طبیعت به چه شکل بودند؟

چگونه عمر طولانی تری داشته باشیم؟/ ویدئو

سلنا گومز در پشت صحنه یک سریال کمدی

نگاهی به آنونس سریال دوپینگ

فحش کم آورد!

بررسی ابعاد مختلف سریال «جنگل آسفالت»

هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود

هدف ما حضور مهدی الفتی در فینال المپیک است

دین‌محمدی: طرفدار ماشین سازی از تراکتور بیش‌تر بود

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

گزارش هیات فوتبال تهران درمورد مرگ یک بازیکن در وسط زمین

اکبرپور: آسیب بزرگی به فوتبال خوزستان وارد شده

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند

واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز

عاقبت تلخ ازدواج برای فرار از خانه پدری

امیر آشتیانی برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای به قزاقستان سفر کرد

زهره الهیان: از اقدام پلیس برای اجرای طرح «نور» حمایت می‌کنیم

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

روز «سنه» برابر با 6 اردیبهشت

دگر ما را چه مینامند، اگر حیدر بشر باشد؟!

حملات بی‌امان بیش از 20 خدنگ به مار پیتون

کل کل نون خ ها در آخرین لحظات عمرشان

بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

وقتی دوست صمیمی رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند

پرسپولیس در انتظار خبر مهم

دعوای عجیب مدیران بارسا؛ ژاوی باید اخراج شود

رکورد ویژه کادر پزشکی تیم ملی فوتسال

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا

همه گلهای لیونل مسی در ادوار مختلف کوپا آمریکا

مسی واقعا از پسرش یک فوق ستاره ساخته

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

شوک به رئال؛ بلینگام و رودریگو مریض شدند!

مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم

زنان مو بِلوند و چشم آبی‌ای که در خدمت نسل طلایی آلمان بودند!

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل سازمان «سپند»

میرسلیم: رئیسی در فرصت باقی‌مانده تدبیر مناسبی نیندیشد، همه ما ضرر می‌بینیم

قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد، مجلس برنامه می‌دهد

نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

نابغه‌ای با چشم‌های حراف |عکس

7 فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است