آریا جوان

آخرين مطالب

نشست خبری مشترک دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی

اورسجی: هدفگذاری ما کسب طلای بازیهای آسیایی جاکارتا است ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - رئیس فدراسیون کبدی با بیان این مطلب که باید به فکر کسب مقام اول در آسیا و جهان باشیم گفت: آنقدر ظرفیت کبدی ما خوب است که نباید به کمتر از طلا فکر کنیم. هدف ما در هر دو بخش بانوان و آقایان کسب مدال طلا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست خبری مشترک محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و عباس اورسجی رٸیس فدراسیون کبدی در محل این فدراسیون برگزار شد.
رییس فدراسیون کبدی در این نشست، گفت: فلسفه حضور محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون آسیا در ایران، حمایت از کبدی و توسعه و پیشرفت این رشته در آسیا و جهان است.
وی توجه به مدیریت مشارکتی را در اولویت کاری خود دانست و گفت: می خواهیم شایسته سالاری و عدالت محوری در کبدی نهادینه شود.
اورسجی گفت: دو لیگ بانوان و آقایان در البرز و مشهد با کیفیت خوب به پایان رسید و اردوی تیم ملی بانوان را دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزار می شود که با توجه به میزبانی مشهد مقدس از این اردو، تیم بانوان را با نام مبارک امام رضا (ع)نامگذاری کردیم.
رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به با شناختی که طی سالهای زیاد از کبدی پیدا کرده است گفت: به شخصه اعتقادی به استفاده از مربیان هندی ندارم. چون تنها رقیب سرسخت ما هندوستان است به اعتقاد من نباید از کشور رقیب مربی بیاوریم. آنها برای سیستم آموزشی و رده های پایه خوب هستند و در بخش آقایان هرگز از مربی هندی استفاده نخواهیم کرد.
وی با بیان این مطلب که روی مسایل روانشناسی مربیان برنامه ریزی کرده ایم، افزود: در بخش بانوان دست ما بسته است و در بخش تربیت مربی خوب کار نکرده ایم و مجبور شدیم از مربی هندی استفاده کنیم ولی اعتقاد دارم که بهترین انتخاب را کرده ایم.
اورسجی با بیان این که حضور آقای محمد سرور، صرفا بخاطر حمایت از رشته کبدی بود گفت: این سفر می تواند به کسب میزبانی های بین المللی و رایزنی برای کسب کرسی های بین المللی به ما کمک کند. آقای سرور در این زمینه قبلا هم به ما کمک کردند و حتما در آینده نیز کمک خواهند کرد.
وی با بیان این که هدفگذاری ما کسب طلای بازیهای آسیایی جاکارتا است گفت: با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها به استقبال این مسابقات می رویم.
رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین از برگزاری مسابقات کبدی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور سه تیم خارجی عراق، آذربایجان و گرجستان و چند تیم داخلی خبر داد و افزود: این مسابقات به میزبانی استان خوزستان و در خرمشهر برگزار می شود.
وی با بیان این مطلب که باید به فکر کسب مقام اول در آسیا و جهان باشیم گفت: آنقدر ظرفیت کبدی ما خوب است که نباید به کمتر از طلا فکر کنیم هدف ما در هر دو بخش بانوان و آقایان کسب مدال طلا است.
رئیس فدراسیون کبدی همچنین با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در استان گلستان گفت: در مباحث مدیریتی و موضوع زمانی مسابقات قهرمانی آسیا ضعف بزرگی داشتیم.
اورسجی به عنوان نایب رییس کنفدراسیون کبدی آسیا انتخاب شد
وی همچنین از انتخاب مربی تیم ملی مردان بعد از روزها و ساعت های زیاد جلسات کمیته فنی خبر داد و افزود: بعد از مسابقات لیگ، کمیته فنی فدراسیون جلسات زیادی برای انتخاب مربی تیم ملی تشکیل داد و در نهایت پس از روزها و ساعت های زیاد بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل فنی مربیان مورد نظر، غلامرضا مازندرانی به عنوان مربی تیم ملی مردان انتخاب شد.
وی همچنین گفت: با 400 میلیون تومان بدهی فدرسیون را تحویل گرفتم و این موضوع خیلی به روند کار ضربه می زند، اما هرگز به خاطر کمبود بودجه و بدهی برنامه ها را عقب نخواهیم انداخت و از منابع مختلف کمبود بودجه را تامین خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون کبدی اظهار داشت: برنامه های بسیار خوبی برای برگزاری لیگ هایمان داریم و در این خصوص پخش تلویزیونی مسابقات به ما کمک زیادی خواهد کرد تا به اهداف توسعه ای و جذب اسپانسر و بهبود اقتصادی برسیم.
اورسجی پست نایب رییسی خود در کنفدراسیون کبدی آسیا که محمد سرور رئیس این کنفدراسیون امروز خبرش را در همین نشست اعلام کرد را فرصتی خوب برای توسعه کبدی در کشورهای همسایه و صدور مربیان ایرانی به کشورهای دیگر دانست.
وی همچنین خبر از میزبانی ایران از اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی در صورت موافقت کنفدراسیون جهانی داد و افزود: در مورد اماده سازی تیم ملی کبدی برای حضور پر قدرت در بازیهای آسیایی جاکارتا، در شش ماهی که فرصت داریم در مسابقات چهارجانبه پاکستان شرکت خواهیم کرد و همچنین اردوهای مشترک با پاکستان و اندونزی برگزار می کنیم.
رئیس فدراسیون کبدی در پایان گفت: ما 9 بازیکن خوب در لیگ هند داریم که هندی ها شناخت خوبی از آنها دارند و باید با ترکیبی متفاوت با تیم هند روبرو شویم.
'محمد سرور' دبیر کل فدراسیون کبدی آسیا نیز طی سخنانی در این نشست گفت: در سال 1380 که به عنوان مربی در شهر زابل استان سیستان و بلوچستان حضور داشتم، کبدی در آنجا به اسم اصلی 'کی بودی' شناخته می شد.این درحالی است که در شاهنامه فردوسی هم به آن اشاره شده است.
وی گفت: رشته کبدی در حال تلاش و رایزنی برای راهیابی به مسابقات المپیک است و امیدوارم روزی شاهد حضور کبدی در المپیک باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/19977/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

این 9 کار را بعد از 40 سالگی انجام ندهید

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

نمونه‌ای از جایگیری درست داور رو مشاهده می‌کنید!

گریمالدو: به‌ خاطر ژابی حاضرم به رئال هم بروم!

طارمی دوباره شماره یک خط حمله پورتو

مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد

تساوی افغانستان و کویت به سود ایران

اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس

بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد

برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال

آخرین جلسه تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با آلومینیوم

مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی

میزبانی ضعیف‌ تایلندی‌ها در برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا

کریستنسن: هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

این ترفندها باعث می‌شود، بلندقدتر به نظر برسید

درمکان های عمومی همیشه مواظب فرزندتون باشید خطر در کمین است!

خواستگاری دارم که پیش قدم نمیشه چه باید بکنم؟

تمجید امیرعبداللهیان از ابتکار تاریخی آفریقای جنوبی

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

دره های زیبای الموت قزوین

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس؟/ ویدئو

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

«انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

همزمانی هفته‌های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!

تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد

رای FIBA به سود نماینده بسکتبال ایران

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید