آریا جوان

آخرين مطالب

مردان عاشق اين زنان مي شوند!! دانش

  بزرگنمايي:

يکسري رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه يک مرد دور نمي ماند و هميشه براي آن ها قابل تحسين است. اين ها همان رفتار و خصوصياتي هستند که يک مرد از همسرش انتظار دارد.

 انتظاراتي که يک مرد از همسرش دارد 

خيلي جاها گفته شده که مردها در رابطه بسيار ايرادگير، سخت پسند و غيرقابل پيش بيني هستند. آن ها نه وابستگي بيش از حد را مي پسندند و نه دوري احساسي بيش از حد. و اما يکسري رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه يک مرد دور نمي ماند و هميشه براي آن ها قابل تحسين است. اين ها همان رفتار و خصوصياتي هستند که يک مرد از همسرش انتظار دارد.

  ظرافت زنانه در رفتار و حرکات

زن ها بدون زنانگي مانند گل بدون گلبرگ مي مانند. زنانگي زن ها همان چيزي است که طبيعت مردانه مردها را متعادل مي کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگي آن هاست. موهاي بلند، رفتارها و حرکات و شخصيت خانمانه تمام چيزي است که يک زن بايد داشته باشد و هرگز نبايد مانند يک مرد رفتار کند. اين رفتارها وقتي جنسيت خود را به عنوان يک زن بپذيريد از شما سر مي زند. در واقع اعتماد به نفس جنسي است که باعث مي شود به عنوان يک زن ارتباط برقرار کنيد و با رفتارهاي خود همسرتان را مجذوب خود کنيد. پس در رفتار خود ظرافت زنانه به خرج دهيد و احساسات تان را براي همسرتان ابراز کنيد.

 هوش و بلند همتي

اين همان جرقه اي است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهني وجود دارد. اين ويژگي در زنان بسيار گيراست. هيچ چيزي نمي تواند زيبايي و ذهن را شکست دهد. از ديد يک مرد وقتي بتوانيد تصميم هاي معقول بگيريد، منطقي رفتار کنيد، به آن ها پيشنهاداتي داشته باشيد و زندگي را پر مفهوم کنيد بسيار جذاب و دوست داشتني تر هستيد. اشتياق، حرفه اي بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها براي مردها جذاب است بلکه آن ها را به وجد مي آورد.

  حس شوخ طبعي

وقتي حس شوخ طبعي نداشته باشيد زندگي برايتان بسيار کسل کننده و سياه مي شود. مردها موجودات شوخ طبعي هستند و همسري مي خواهند که به لطيفه هايشان بخندد، همسري که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبي داشته باشند. همسري که بتوانند با او شوخي کنند و جنبه شوخي داشته باشد. چه چيزي بهتر از خنده مي تواند زندگي را شاد کند؟

  جذابيت

همه زن ها زيبا هستند اما همه آن ها جذاب نيستند. در حاليکه هر زني مي تواند با اعتماد به نفس جنسي، انعکاس شادکامي و مثبت انديشي، درست لباس پوشيدن، رفتار مودبانه و ظاهر تميز و مرتب مي تواند جذاب باشد.

 

ويژگي مردان عاشق

زنانگي زن ها همان چيزي است که طبيعت مردانه مردها را متعادل مي کند‎

 مهرباني و تواضع

آيا از آن جمله افرادي هستيد که مدام عصباني مي شويد، سر پيشخدمت ها داد مي زنيد و با سرايدار مثل زيردست خودتان رفتار مي کنيد؟ اگر چنين رفتاري داريد بايد بدانيد که هيچ مردي زني را که خودخواهانه رفتار مي کند، بر ديگران حس برتري دارد و ديگران را حقير و سطح پايين مي بيند را دوست نخواهد داشت. مردها دوست دارند با زنان صبور و مهرباني در ارتباط باشند که با ديگران مدارا مي کنند و قضاوت نمي کنند.

  سادگي و صداقت

وقتي دروغ مي گوييد مجبوريد با دروغ هاي ديگر دروغ قبلي را بپوشانيد و اين باعث مي شود ناخودآگاه يک رشته دروغ بگوييد که برملا شدنش نابخشودني است. بنابراين سعي کنيد صادق و روراست باشيد و يک زندگي تقلبي و دروغين نسازيد. زيرا در نهايت روزي نقاب از چهره کنار مي رود و حيله ها و تزويرها برملا مي شود.

 اعتماد به نفس و عزت نفس

هيچ چيزي به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابيت نمي دهد. وقار، آرامش، سليقه و خودداري خصوصياتي هستند که مي تواند يک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژي مثبتي است که قدرت جذب بسيار بالايي دارد. کمبود عزت نفس باعث ايجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بي کفايتي و نا امني مي شود. هيچ مردي مجذوي اين انرژي هاي منفي نمي شود پس وقتي به زيبايي خودتان شک داريد هرگز نبايد از او انتظار داشته باشيد که شما را جذاب و زيبا ببيند.

  مهمان نوازي و رفتار دوستانه

هر زن خوبي بايد مهمان نواز و رفتار دوستانه داشته باشد حتي اگر شکست خورده باشد و شخصيت بدي داشته باشد. وقتي يک زن بتواند با آغوش باز پذيراي دوستان و خانواده همسرش باشد مقام و منزلتش نزد همسرش چند برابر مي شود. مردها خصلت مهمان نوازي و از خودگذشتي را در زنان مي پسندند.

  استقلال

اين خصلتي که هر زني چه بخواهد همسرش را جذب کند چه نخواهد بايد داشته باشد. هيچ مردي زن بيش از حد وابسته را نمي پسندد. وقت مردها برايشان بسيار ارزشمند است به حدي که اگر وقت شان را بگيريد باعث خشم و عصبانيت در آن ها مي شود. پس زندگي خودتان را داشته باشيد، خودتان را مشغول کنيد، سرگرمي هاي تان را داشته باشيد و همراه دوستان تان به گردش برويد. اينگونه او نيز براي وقت شما ارزش قائل مي شود.

  شاد بودن و مثبت انديشي

همه مردها دوست دارند شاد باشند و از زندگي لذت ببرند. بنابراين هرگز دوست ندارند دورو بر زناني باشند که انرژي منفي و نفرت را از خود ساطع مي کنند. زناني که با غر زدن و شکايت کردن مي خواهند توجه مرد را به خود جلب کنند براي روح مردها سم هستند. نگرش ها و رفتارهاي مسموم اين زنان مسري است و باعث ايجاد منفي گرايي در مردها مي شود. در نهايت بايد بگويم که انسان هاي شاد جذاب تر هستند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/3854/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

پناهگاه فیل ها در کنیا

رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید

فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی

من دوست ندارم در راه کار خیر بمیرم

پاسخ به کنجکاوی‌ها پیرامون «مست عشق»

حمله زردنویسان به زندگی خصوصی هنرمندان

جشن تولد غریبانه بازیگر محبوب طنز آثار صداوسیما

خبرهایی از چهره ها؛ از مدیری تا ده نمکی

نمایش 2 فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد

تقلب‌های ناشیانه این سریال از «فسیل» هیچ‌کس را نخنداند

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

بحران در کاتالان

واکنش طنز نشریه بارسایی به ماندن ژاوی

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

شادترین روز اورتون در یک دهه!

امروز، روزِ یوهان کرویف است

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس خانه نشین شد

افزایش ماندگاری رنگ مو با 12 ترفند کاربردی

عروس امام خمینی(ره) درگذشت

نماینده ویژه پاکستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند

دستور کار جلسات مجلس در هفته آینده اعلام شد

نماینده مجلس: مماشاتی که با بی‌حجابی صورت گرفت، کار را برای مقابله با بی‌حیایی سخت‌تر کرد

شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

ویدیویی با بازدید میلیونی؛ تمساح‌ها از چه چیزی وحشت دارند؟

تکنیک حیرت‌انگیز یک عنکبوت برای شکار یک مورچه بزرگ در حال حرکت!

گوناگون/ ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین

کل کل اتوبوس مسافربری و یک پژو که منجر به تصادفی شدید شد!

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

ادامه واکنش‌ها به سخنان جنجالی مدیر «نماوا»

14 گل رونالدینیو که جهان را شوکه کرد

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی شب گذشته مقابل لوریان

10 گل شگفت انگیز آرسنال توسط تیری آنری

درخواست ژاوی از ستاره بارسا

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

شرط ژاوی مشخص شد

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

سخنگوی وزارت خارجه: افکار عمومی جهان بیدار شده است

جهانگیری: عزا می‌گیرم وقتی می‌بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می‌کنند نه اروپا

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان»