آریا جوان

آخرين مطالب

آقايان چند دسته اند، آنها را بشناسيد پسران

  بزرگنمايي:

هر فردي خصوصيات مخصوص به خود را دارد. آقايان نيز همين گونه اند. کافي است سرتان را از پنجره خانه تان بيرون ببريد و به رفتار آنها با دقت نگاه کنيد. البته چرا راه دور؟ مطمئنا در اطراف تان مردان زيادي را ديده ايد. پدر، همسر، استاد، دوست، مدير... هر کدام رفتارهاي منحصر به فرد خود را دارند. اما شما کداميک را مي پسنديد؟

ما در اين مطلب آقايان را از نظر شخصيتي به چند دسته تقسيم کرده ايم. اگر شما هم دوست داريد بدانيد که آقايان چند دسته اند و خصوصيات بارزشان چيست، با ما همراه باشيد.

1. رفيق واقعي

حتما شما هم زماني که صحبت از رفيق مي شود به ياد کلماتي چون «وفادار»، «وابسته» يا «پايدار» مي افتيد. بله درست است اين دسته از آقايان در دوستي هايشان کم نمي گذارند. آنها براي عزيزان شان هر کاري که از دست شان برآيد انجام مي دهند. اما اگر فکر مي کنيد که اين رفتار کسل کننده است، اشتباه کرده ايد. آنها افراد جذاب و دوست داشتني هستند که پا به پاي رفقايشان مي خندند و مي گريند. البته اگر در اين رفتار افراط شود، عاقبت خوبي را به همراه نخواهد داشت.

2. ورزشکار 

همه آقايان دوست دارند که مقابل آينه بايستند و اندام شان، از بازو گرفته تا شکم و پا، را با دقت بررسي کنند. اما برخي از آنها تنها به اين کار راضي نمي شوند، آنها زمان زيادي را در باشگاههاي ورزشي مي گذرانند و دوست دارند ظاهري بسازند که زبانزد خاص و عام شود. عکس هاي زيادي از اين دسته از آقايان در شبکه هاي اجتماعي خواهيد ديد، زيرا که آنها به اندام خود مي بالند و دوست دارند مورد تحسين ديگران نيز قرار گيرند.

3. خوش تيپ 

براي اين دسته از آقايان، خوش تيپي حرف اول را مي زند. آنها زمان زيادي را صرف لباس خريدن در پاساژها مي کنند و حتي بيشتر از آن زمان زيادي را در مقابل آينه به ست کردن آنها مي پردازند. آنها هميشه به ظاهر خود اهميت زيادي مي دهند تا مبادا تاثيري منفي از خود در ياد ديگران باقي گذارند. اگر مي خواهيد با اين دسته از آقايان ارتباط برقرار کنيد، حواس تان بيشتر از قبل به ظاهرتان باشد.

4. معتاد به بازي 

اين افراد آنقدر عاشق بازي کردن اند که ساعت هاي زيادي را بي آنکه بدانند، به عنوان مثال در مقابل بازي هاي رايانه اي، مي گذرانند. آنها آنقدر غرق ماجراجويي هايشان مي شوند که گاهي همه چيز، از غذا خوردن گرفته تا خريد و حتي داشتن همسر و فرزند، را فراموش مي کنند. اگر انتظار داريد که اين رفتار به مرور زمان از بين رود، اشتباه کرده ايد. خبر بد اين است که اعتياد به بازي با افزايش سن شان نه تنها کم نشده بلکه بيشتر نيز مي شود. به بياني، بودن با اين افراد صبر ايوب مي خواهد.

5. علاقمند به جنس مخالف 

اگر چه برخي از آقايان سرشان در کار خودشان است و توجهي به جنس مخالف نشان نمي دهند، اما برخي ديگر تمام زندگي شان را صرف خوشگذراني با جنس مخالف مي کنند. آنها تمام تلاش شان را به کار مي گيرند تا بتوانند در مقابل خانم ها جلب توجه کنند و آنقدر در اين کار تبحر دارند که به سادگي در دام شان اسير مي شويد. اگر عاشق همچين مردي مي شويد، حواس تان باشد، مهم نيست که چند سال با آنها در ارتباط هستيد، آنها يک شبه مي توانند همه چيز را فراموش و براي شما جايگزيني ديگر پيدا کنند.

6. باهوش 

مردها از هوش بالايي برخوردارند اما تنها برخي از آنها از هوش شان به خوبي استفاده مي کنند که اين دسته از آقايان جزوشان هستند. مهم نيست که آنها در طول روز چقدر زمان دارند، هميشه زماني را به کتاب خواندن يا سرچ کردن مقاله هاي علمي در اينترنت اختصاص مي دهند. آنها به دنبال يادگيري زبان ديگري هستند و حتي از خواب شان براي کسب تجربه هاي جديد، مي گذرند.

7. مثبت 

آقايان مثبت آنهايي هستند که در مدرسه هميشه نفر اول بودند، آنها دوستاني مهربان و زيبا دارند، مورد تحسين خانواده اند، به دلايلي از خوردن برخي غذاها مانند گوشت پرهيز مي کنند، در مسابقات ورزشي شرکت دارند و در نهايت افرادي که ممکن است گاهي صبر شما را لبريز کنند. آنها به دليل اين که به سلامت و شيوه زندگي خود اهميت زيادي مي دهند، طول عمر بالايي دارند.

8. عصبي 

به دليل خلق و خو يا حتي فشار کار و زندگي، برخي از آقايان زود از کوره در مي روند. کافي است که چيزي بر وقف مرادشان نباشد، به سرعت عکس العمل منفي از خود نشان مي دهند. اگر مي خواهيد با اين افراد در ارتباط باشيد، بايد محتاطانه تر عمل کنيد، در غير اين صورت مدام جنگ و جدال خواهيد داشت.

9. عاشق 

آقايان عاشق آنهايي هستند که هميشه در حال شعر خواندن اند يا که هميشه دست شريک زندگي شان را در دست مي گيرند و او را لحظه اي از خود دور نمي کنند، آنهايي که تا ساعت ها پس از اين که همسرشان به خواب رفت، بالاي سر او بيدار مي مانند و تماشايش مي کنند. شايد خانم هاي زيادي اين دسته از آقايان را بپسندند اما حواس تان باشد که در اين کار زياده روي نکنيد، زندگي جنبه هاي مهم ديگري هم دارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/4069/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

گوناگون/ دستاوردهای عملیات «کربلای10»

پلی زیبا و بزرگ در میان ابرها در چین

نمک های بی پایان علی صادقی در سریال خانه به دوش

ماجرای عاشق شدن دیبی در جوانی

سلمان: بن افلک جنفیر رو همچین ماه عسلی نبرده بود که من آوردمت!

توصیه بامزه فامیل دور به آقای مجری

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر

تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد

فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور

جدول لیگ برتر؛ استقلال به صدر رسید

زندی: اصلاً خوب نبودیم؛ استقلال تیم یکدستی دارد

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

گزارش اکیپ؛ بایرن نه، زیدان به یونایتد می‌رود!‏

کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!

از مرحله گروهی حذف شوی، درجا اخراج می‌شوی

صحبت های جنجالی امیرحسین صادقی بازیکن اسبق استقلال

صحبت های حسین گودرزی بازیکن شمس آذر قزوین

آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت

آخرین وضعیت لوکاکو پس از مصدومیت شدید

منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏

شمس‌آذر نفس آبی‌پوشان را حبس کرد؛ استقلال صدر را پس گرفت

اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

رویترز: کشورهای غربی با هدف تنش‌زدایی از طریق ترکیه به ایران پیام داده‌اند

وزیر خارجه انگلیس خطاب به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم

یکی از همراهان امیرعبداللهیان در جواب یک خبرنگار درباره حمله شب گذشته: «چه حمله‌ای؟!»

امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین

سی‌ ان‌ ان: شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

تو ژاپن موسیقی رو اینجوری آموزش میدن!

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد

شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه 58 به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی؛ تراکتور بدون خمس هم باخت

پیشنهاد میلیاردر فنلاندی؛ اینتر را به من بفروش!‏

واکنش حسینی مانع از گلزنی بازیکنان شمس آذر شد

مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت

الهامی: استقلال، پرسپولیس و برزیل تفاوتی ندارند

رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏

گل سوم استقلال به شمس‌آذر توسط مرادمند

گل اول مس رفسنجان توسط واسعی

گزارش زنده؛ استقلال 3-0 شمس‌آذر قزوین