آریا جوان

آخرين مطالب

رابطه عاشقانه تان با اين نشانه ها به پايان رسيده است، مراقب باشيد!! دانش

  بزرگنمايي:

جوانان نيوز- گاهي افراد به هر دليلي از ادامه رابطه سر بار مي زنند، در اين شرايط برخي ها رک و رو راست نظرشان را بيان مي کنند، در حالي که برخي ديگر مي خواهند با رفتارهايشان به طرف مقابل نشان بدهند که تمايلي به ادامه ندارند. اما از کجا بايد اين رفتارها را تشخيص داد؟ در ادامه مطلب، به اعمالي که نشان از بهانه گيري هاي طرف مقابل تان براي برهم زده رابطه است، اشاره کرده ايم.

برقراري رابطه عاطفي با جنس مخالف هميشه پيچيده و سخت است، افراد نيز با رفتارهايشان آن را پيچيده تر مي کنند. به عنوان مثال برخي ها با دروغ، خيانت و پنهان کاري هايشان رابطه را به سمتي مي برند که جز آسيب و ناراحتي براي طرف مقابل، هيچ ندارد.

  مدام به سفر مي رود

سفر رفتن هيچ ايرادي ندارد اما اگر شريک زندگي تان بدون شما مدام به سفر مي رود، بايد به رابطه با او شک کنيد. شما نبايد وقت تان را با کسي بگذرانيد که مدام شما را ناديده مي گيرد و براي نبردتان به سفر هزار بهانه مي آورد، لياقت شما فردي است که دوست داشته باشد تمام وقت اش را با شما بگذراند. پس اگر طرف مقابل تان به طور مکرر مسافرت هايش را به ديدن شما ترجيح داد، بدانيد که اتفاقي در راه است.

هنوز به رابطه با شما شک دارد

شما نبايد به شخصي که هنوز به برقراري رابطه با شما اطمينان کامل ندارد، اعتماد کنيد. اگر فردي در مقابل شما ايستاده به شما بگويد که هنوز نسبت به اين رابطه مردد است، مطمئنا ناراحت و دلسرد خواهيد شد. پس قبل از اين که از تصميم او براي رابطه با خودتان اطمينان کامل حاصل نکرديد، هيچ تصميم جدي نگيريد. اگر شما وابسته او شويد و او ناگهان بگويد که شما را نمي خواهد، ضربه بدي خواهيد خورد. بنابراين به جاي خيالبافي، واقع بين باشيد و تا زماني که او نظر قطعي خود را بيان نکرد، اقدامي نکنيد.

  او عجله اي براي رسيدن به شما ندارد

يکي ديگر از بهانه هايي که ممکن است طرف مقابل تان براي شما بياورد اين است که براي هيچ کاري عجله ندارد. او دوست دارد که آرام آرام جلو رود يا حتي گاهي از حرکت بايستد. در اين شرايط عاقلانه ترين کاري که شما بايد انجام دهيد، بي تفاوتي است. اگر شما در اين رابطه عجله کنيد و او تمايلي به اين کار نداشته باشد، نشان دهنده اين است که او به اندازه شما براي اين رابطه اهميت و ارزش قائل نيست. حتي ممکن است که در ميانه راه از برقراري رابطه با شما پشيمان شود، آنوقت شما مي مانيد و يک دنيا غم و ناراحتي.

 

رابطه عاشقانه پايدار

شما نبايد به شخصي که هنوز به برقراري رابطه با شما اطمينان کامل ندارد، اعتماد کنيد

مي خواهد يک دوست معمولي برايتان باشد

هيچ چيزي بدتر از اين نيست که فردي را بي نهايت دوست داشته باشي اما او شما را تنها به چشم يک دوست معمولي ببيند. بدتر از آن اين است که او از شما مي خواهد با او بيرون برويد اما در نهايت تمايلي به برقراري رابطه اي عاطفي با شما ندارد. اصلا آيا تا به حال به اين موضوع فکر کرده ايد که چرا او بايد همچين چيزي از شما بخواهد؟ اين درخواست تنها در صورتي قابل قبول است که شما تازه در حال آشنا شدن با يکديگر هستيد. در ابتداي رابطه اين پيشنهاد غيرمنطقي نيست اما اگر رابطه شما بيشتر و عميق شد و او همچنان همين نظر داشت، بهتر است که ديگر او را به چشم يک شريک زندگي نبينيد. اگر واقعا دوستش داريد، بهتر است رهايش کنيد، در غير اين صورت اين رابطه به شما آسيب خواهد رساند.

  او نمي داند که از زندگي چه مي خواهد

«من نمي دانم که چه مي خواهم»، حتما اين جمله را زياد شنيده ايد. اگر فردي که با او در ارتباط ايد اين جمله را به زبان آورد، بدانيد که قدم گذاشتن در اين رابطه کاملا اشتباه است. تا زماني که فرد مقابل تان نداند که از زندگي، خودش و ديگران چه مي خواهد، شما نيز نمي توانيد به او تکيه کنيد. شايد هم که او از خواسته هاي خودش باخبر است اما به دنبال بهانه اي است تا شما را دست به سر کند. بنابراين زماني اين جمله را از طرف مقابل تان شنيديد، بدون هيچ ناراحتي او را به حال خودش رها کنيد و تا زماني که نظر قطعي اش را بيان و هدف زندگي اش را مشخص نکرد، اجازه ندهيد با احساسات شما بازي کند و عقب بکشيد.

  از ازدواج فراري است

يکي از رايج ترين بهانه هايي که افراد براي جدايي از هم مي آورند، اين است که قصد ازدواج ندارند. اين افراد نه تنها از بيان اين طرز تفکر ناراحت نمي شوند، بلکه به خود نيز افتخار مي کنند. آنها حتي ممکن است درباره ازدواج هم بد بگويند و اين موضوع روي شما هم تاثير منفي بگذارد، بنابراين بهتر است در اين شرايط به حرف هاي آنها گوش ندهيد. اگر به فکر رابطه اي بلند مدت هستيد، طرف مقابل تان گزينه خوبي برايتان نخواهد بود.

اعتراف مي کند که شما عاشق تريد

گاهي اوقات طرف مقابل تان به اين بهانه که شما از او عاشق تريد، رابطه را تمام مي کند. اين طرز فکر براي شما عجيب و سخت است که تنها به اين دليل به رابطه عاطفي خود پايان دهيد. اما واقعيت اين است که او نه از شما بلکه نسبت به خودش بي اعتماد است. او مي ترسد که در مقابل عشق شما کم آورد، به همين دليل اين موضوع را بهانه مي کند و نبودن را به بودن ترجيح مي دهد. در اين شرايط به نفع شماست که قرارهايتان را کنسل کنيد زيرا کسي که براي احساس شما ارزشي قائل نيست، همان بهتر که نباشد.

در شرايط خوبي به سر نمي برد

اگر فردي به شما گفت که حال به دليل نبود شرايط کافي بايد از هم دور بمانيم، باور نکنيد. اين تنها يک بهانه اي براي دوري از شماست. حقيقت اين است که هيچگاه شرايط آنطور که ما مي خواهيم ايده آل نخواهد شد، هميشه ما کمبودهايي را در زندگي خواهيم داشت، بنابراين اگر به هواي شرايط مطلوب بنشينيم، هيچگاه به هدف مان نخواهيم رسيد، در واقع با اين کار تمام فرصت هايمان را از دست خواهيم داد. بنابراين به اين جمله دل نبنديد، مطمئنا دلايل ديگري پشت اين جمله پنهان است که او نمي خواهد شما در جريان باشيد.

  او درگير کارش است

اگر فردي به شما بگويد که به دليل مشغله کاري نمي تواند با شما بماند، در واقع راحت ترين بهانه را آورده تا شما را از خود براند. به راستي اگر کار شما زياد باشد، وقتي براي ملاقات با عشق زندگي تان نخواهيد داشت؟ اين دليل دور از واقعيت است. بنابراين افراد اين جمله را به دلايل ديگري به زبان مي آورند تا طرف مقابل شان را از خود دور کنند. شما نيز به فردي که اينگونه مي انديشد، لحظه اي دل نبنديد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/5054/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟