آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه جمعه 21 اردیبهشت 1403 خواندنی

فال روزانه جمعه 21 اردیبهشت 1403
  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که به فکر انجام کار مهمی هستید. با این حال تاکنون فرصتی برای انجام این کار فراهم نشده است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، ورق بر می‌گردد و فرصتی برای انجام این کار مهیا می‌شود. به صلاح شماست که در این سال بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و از موقعیت‌ها، نهایت استفاده را ببرید. غصه‌‌ای در انتهای اردیبهشت به جان شما می‌نشیند.ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید. به خرداد که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. تیر امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. به اَمرداد که رسیدید، کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود. این کارها را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. شهریور که از راه رسید، فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در مهر امسال چشم از اموال خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین دارایی‌های شماست. در آذر امسال با فرد دنیادیده‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به بهانه‌‌ای برای رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. در دی ماه امسال چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. به اسفند که رسیدید، سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید و آینده‌نگر باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی پشت سر بگذارید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

آریا جوان


عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید. قصد انجام کار مهمی دارید. با این حال به نفع شماست که این کار را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت انجام آن چیزی به‌غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

آریا جوان


مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد؛ این خبر را با اطرافیان در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگی‌تان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

آریا جوان


انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیندازد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. عشقی گرم و آتشین در انتظار شماست. این فرصت را غنیمت بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.

آریا جوان


امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بهره خواهید برد. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. از این روز نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید. مدتی است حسابی سر شما شلوغ شده و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل راه ندهید، زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی تفریح کنید. روز خوبی برای عاشقی در پیش دارید. از این روز نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.

آریا جوان


بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی پیش روی شماست و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

آریا جوان


تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را به اطرافیان ابراز نمی‌کنید. این رویکرد را کنار بگذارید و دوستان و آشنایان را غرق در محبت و صفا کنید.

آریا جوان


به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگی‌تان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌هایتان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

آریا جوان


روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. امور مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید.

آریا جوان


اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. به همراه همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از منزل بیرون بروید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت هوایی تازه کنید.

آریا جوان


مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. این سوءتفاهم را به خوبی و خوشی ختم به‌خیر کنید و دلخوری به دل نگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. به جلسه مهمی دعوت می‌شوید. حضور شما در این جلسه زمینه آشناییتان با افراد سرشناسی فراهم می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و ارتباطات خود را گسترش دهید. دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با فردی که سنگ‌ صبور شماست صبحت کنید و به آرامش برسید.

آریا جوان


امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. یکی از آشنایان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید.

آریا جوان


امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1314505/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

به راحتی آب خوردن می‌توان محدودیت‌های چت‌بات‌های هوش مصنوعی را دور زد!

هواوی نوا 12 اولترا استار تراشه کاملاً جدیدی دارد

تصاویر، مشخصات و قیمت گوشی‌های موتورولا ریزر 50 و 50 اولترا لو رفت

سوادکوه، مسیر آبشار اسکلیم

تلفیق زیبای بهار و زمستانی در دامنه‌های زیبای سهند

گوناگون/ چرا حرم نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) در ایران زیاد است؟

مدیحه سرایی میثم مطیعی در اجتماع امام رضایی ها در میدان ولیعصر

خاطره جالب یک زندانی از شهید رئیسی در زمان حضور در قوه قضاییه

ارسلان قاسمی چه بامزه حرف میزنه

پخش فیلم «دولت عشق» به یاد رئیس‌جمهور شهید

روایت ملتهب از «رخنه» دشمن

نذار بدون عشق و محبت زندگی کنه

داستان لیورپول و کلوپ به نقل از حمید سحری

حمله به داروین به خاطر کلوپ

اعلام برنامه جدید مسابقات هفته های سی و دوم تا سی و چهارم لیگ یک

فوق ستاره والیبال ژاپن و وداع با بهترین لیگ جهان

قلعه‌نویی: شهادت در شب میلاد امام رضا (ع) پاداش رئیسی بود

تمرین امروز تراکتور تعطیل شد

شگفتی در دومین بوندس‌لیگا؛ یک غول دیگر قربانی شد

اولین بازیکن لیست خروجی تراکتور

احتمال جدایی چند پرسپولیسی در پایان فصل

ژاوی و آینده‌ای که به وضعیت مالی باشگاه گره خورده است

برنامه جدید مسابقات هفته‌های 28 تا 30 لیگ برتر

چگونه با کودکان در مورد مرگ صحبت کنید؟

وقتی کسی دوستم ندارد، اما رهایم هم نمی کند چه کنم؟

«اینفلوئنسرهای نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟

سکوت یک دقیقه‌ای شورای امنیت به‌احترام شهدای ایران

وزیر دفاع: تمام لحظات عمر آیت‌الله رئیسی معطوف به آسایش مردم و آبادانی کشور بود

بغض محسن رضایی هنگام نقل خاطره از شهید رئیسی در دوره انتخابات

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: شهید امیرعبداللهیان، هماهنگی بین میدان و دیپلماسی را به نمایش گذاشت

خاطره فرمانده کل ارتش از همراهی با شهید رئیسی در یک سفر استانی

تاکید باقری بر ادامه مسیر شهید امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه نروژ: از شنیدن خبر درگذشت رئیسی و امیرعبداللهیان شوکه شدم

تسلیت دفتر نمایندگی سازمان ملل به دولت و ملت ایران

برگزاری جلسه شورای معاونین وزارت امور خارجه به ریاست علی باقری

توضیح فرمانده ارتش درباره مهارت و تجربه خلبانان هلیکوپتر شهید رئیسی

ژیلا صادقی برای همیشه از ایران رفت

زمان انتشار HarmonyOS NEXT لو رفت؛ پروژه هواوی برای خداحافظی با اندروید

ردمی توربو 3 در چین تخفیف خورد؛ رونمایی مدل جدید با رنگ سفید

شیرآبی که دستگاه اسپرسوساز هم هست!

تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رضوی (ع) در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

ویدئوی جالب از نحوه تولید قیف بستنی قیفی!

زندگی بزرگان/ دستم را حوالی خرمشهر جا گذاشتم!

پخش «هیس هیچی نیس» متوقف شد

سوءقصد به جان مریم!

گپ و گفت با یک دهه هشتادی در جشنواره کن 2024

سیوهای دیدنی ایکر کاسیاس

خداحافظی توخل از بایرن با دوچرخه

ستاره غایب ایران صاحب یک رکورد دست نیافتنی

گل گارناچو برابر اورتون به عنوان بهترین گل پریمیرلیگ