آریا جوان
پاسخ دلهره‌آور یحیی برای پرسپولیسی‌ها در صبح جمعه!
جمعه 12 خرداد 1402 - 13:09:37
آریا جوان - ورزش 3 /یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، صبح امروز مهمان تلفنی برنامه ورزشگاه بود و توضیحات مفصلی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد.
با این حال او در بخش دیگری از صحبت‌های خود پاسخ مبهم و دلهره‌آور برای هواداران پرسپولیس در خصوص ادامه فعالیت در پرسپولیس داشت.
سرمربی پرسپولیس در خصوص ادامه کار با این تیم گفت: کار کردن برای پرسپولیس برای هر مربی افتخار است اما کار کردن در این باشگاه هم سخت است و فشار کار خیلی بالاست. باید تمام ساعت زندگی خودت را بگذارید تا کار انجام دهید و خیلی کار وقت‌گیری است. واقعیت امر این است که در خصوص ادامه کار با پرسپولیس هنوز تصمیم نگرفته ام.
وی در ادامه توضیحات بیشتری داد و گفت: من از لحاظ روحی، جسمی و فکری خسته هستم و دوست دارم حداقل یک نیم‌فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که این همه تنش و این همه استرس فوتبالی نداشته باشد. شاید یک تصمیم اینطوری بگیرم. نمی‌دانم؛ هنوز در مورد آن فکر نکردم.
در ادامه افشین عبداللهیان (مجری برنامه) خطاب به گل‌محمدی گفت: خرداد را استراحت کنید و تیر سر تمرینات پرسپولیس بروید دیگر.
گل‌محمدی در جواب گفت: نه. تازه کار شروع می‌شود و اگر بخواهیم ادامه دهیم، کار از امروز باید شروع شود.
این صحبت‌ها از طرف یحیی گل‌محمدی در حالی انجام شد که او بعد از فتح جام حذفی و در مصاحبه‌ای کنار زمین خود با خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی نیز با ابهام درباره ادامه همکاری با پرسپولیس حرف زد و آن را منوط به فراهم بودن کامل شرایط دانست. با این اوصاف به نظر می‌رسد که مدیریت سرخ‌ها کار سختی برای متقاعد کردن سرمربی محبوب و موفق خود خواهند داشت ‌و باید در انتظار واکنش مدیرعامل این باشگاه بود.

آریا جوان


آیا گل محمدی فصل بعد در پرسپولیس میماند؟
1402/03/12 - 11:22

http://www.javanannews.ir/fa/News/1089785/پاسخ-دلهره‌آور-یحیی-برای-پرسپولیسی‌ها-در-صبح-جمعه!
بستن   چاپ