آریا جوان
دیدار هیئت عالی کارگری بلاروس با معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
دوشنبه 9 بهمن 1402 - 10:34:44
وزارت رفاه
آریا جوان - هیئت عالی کارگری جمهوری بلاروس با معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از تشکل‌های کارگری دیدار کردند.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار در این دیدار که سفیر جمهوری بلاروس در ایران نیز حضور داشت، با اشاره به حمایت‌های دولت از توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کشور، گفت: تشکل‌ها در اتخاذ تصمیمات حوزه کار در جمهوی اسلامی ایران اثرگذارند و در جلسات به‌عنوان عضو اصلی حضور دارند.
وی افزود: در حوزه روابط کار تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی، نظارت بر اجرای قوانین، بازرسی از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی و برگزاری جلسات شورای عالی کار مدیریت می‌شود.
رعیتی‌فرد با اشاره به فعالیت 15 هزار تشکل کارگری و کارفرمایی در کشور، گفت: مجمع عالی نمایندگان کارگری، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری و شورای اسلامی کار نمایندگی مطالبات کارگران را در سطح ملّی برعهده دارند.
معاون وزیر کار، توسعه روابط با جمهوری بلاروس را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: همراهی دو کشور در مجامع بین‌المللی می‌تواند به پیشبرد اهداف و برنامه‌ها کمک کند.
در این دیدار رئیس مجمع عالی کارگری جمهوری بلاروس، سفیر بلاروس در تهران و جمعی از مدیران تشکل‌های کارگری دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای توسعه روابط تشکل‌های دو کشور در میان گذاشتند.
9 بهمن 1402 10:25
کد خبر : 333,690
نظرات بینندگان

http://www.javanannews.ir/fa/News/1259062/دیدار-هیئت-عالی-کارگری-بلاروس-با-معاون-روابط-کار-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی
بستن   چاپ