آریا جوان
گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 21:48:38
آریا جوان - 110 نفر از جانبازان 70 درصد شهرستان همدان به همراه خانواده با هدف تقویت روحیه و انگیزه ایثارگری گردهم آمده و با استاندار و جمعی از مسئولین دیدار کردند.

به گزارش ایثار،این برنامه که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی در تالار هتل خاتم همدان برگزار شد،استاندار همدان به اتفاق جمعی از مدیران کل ستادی در جمع جانبازان حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره با جانبازان بصیر،نخاعی ،قطع عضو دیدار و گفتگو کرد.
دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان با تبریک روز ارتش و پیروزی سپاه اسلام بر رژیم غاصب صهیونیست گفت:عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای استکبار جهانی و صهیونیست بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی برده و بدانند که موشک های ایران هزاران کلیومتر را طی می کنند تا بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.
وی افزود:اگر ایران اسلامی توانسته تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان را بهم بزند همگی به برکت خون شهدا،رهنمود های حکیمانه رهبری و ایثارگری شما جانبازان بزرگوار است.
استاندار همدان با قدردانی از ایثار و صبوری همسران و خانواده جانبازان بیان داشت:جانبازان سلامتی خود را برای اعتلای ارزشهای دینی و مانائی این سرزمین هدیه کردند تا عزت ایران اسلامی حفظ شود و اجر و پاداش همسران و خانواده این عزیزان نیز کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی ها را برای رضای خدا تحمل می کنند.
مجید صفدریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم طی سخنانی گفت:جانبازان ،مجاهدان بی ادعائی هستند که در دفاع مقدس و پایبندی به آرمانهای نظام و دیگر اتفاقات و صحنه ها با همه وجود به میدان آمده و در این راه از جان و سلامتی خود گذشتند تا چراغ راه جامعه و در خط مقدم مبارزه با استکبار باشند.
در پایان برگزاری این گردهمائی جانبازان از اقدام غیورانه و شجاعانه سپاه در پاسخ کوبنده به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل حمایت و دقایقی با مسئولین گفتگو کردند./انتهای پیام

http://www.javanannews.ir/fa/News/1303842/گردهمائی-بزرگ-و-صمیمی-جانبازان-70-درصد-همدان-با-مسئولان-استان
بستن   چاپ