آریا جوان
پرداخت وام صندوق شاهد به 9 هزار ایثارگر مازندرانی دردولت سیزدهم
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 16:13:28
آریا جوان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بیش از 9 هزار ایثارگر مازندرانی دردولت سیزدهم از خدمات وام صندوق شاهد بهره مند شدند.

به گزارش ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی گفت و گویی در رابطه با ارائه تسهیلات جهت حل مشکل جامعه معزز ایثارگری، اظهار کرد: در فرایند خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، رویکرد بنیاد مازندران تسهیل گری است تا یک اتفاق خوب و رضایتمندانه برای جامعه ایثارگری رقم بخورد.
سعید کهن سال با اشاره به ارائه خدمات صندوق شاهد به جامعه ایثارگری استان، افزود: در دولت سیزدهم و دوره مدیریت دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رشد قابل توجهی در امر پرداخت وام از طریق صندوق شاهد به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران بودیم، طی دو سال گذشته 9 هزار و 354 تن از این عزیزان بر اساس اولویت از وام صندوق شاهد بهره مند شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآورشد: به منظور حل مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مبلغ 460 میلیارد تومان وام صندوق شاهد در دولت سیزدهم به این عزیزان پرداخت شد، همچنین صندوق شاهد مازندران دارای 16هزار و 513 عضو متشکل از جامعه معزز ایثارگری است.
کهن سال با بیان اینکه وظیفه ما در بنیاد خدمتگزاری است، تلاش و پیگیری جهت حل مشکل جامعه ایثارگری تا حصول نتیجه از اولویتهای کاری ما در بنیاد محسوب میشود، گفت: در سال جاری نگاه ما این است ارائه تسهیلات شامل حال بیشتری از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شود، البته در این رابطه از ظرفیتهای بانکی در استان استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/

http://www.javanannews.ir/fa/News/1307911/پرداخت-وام-صندوق-شاهد-به-9-هزار-ایثارگر-مازندرانی-دردولت-سیزدهم
بستن   چاپ