آریا جوان
با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛
مجمع عمومی سالانه شرکت مترو برگزار شد
سه شنبه 14 تير 1401 - 17:02:45
آریا جوان - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) برای بررسی صورت‌های مالی و استماع گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 به ریاست سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان سهام و مدیران این شرکت و رییس اداره حقوقی و املاک معاونت حضور داشتند.
در این نشست، نماینده موسسه حسابرسی «شاخص اندیشان» به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400، گزارش این موسسه را درخصوص صورت‌های مالی قرائت کرد و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی شرکت را در سال مالی 1400 «مطلوب» ارزیابی کرد.
همچنین در ادامه این نشست، مسعود درستی، مدیرعامل این شرکت، گزارشی از فعالیت هیئت مدیره این شرکت در سال گذشته و نیز گزارشی از برنامه‌های سال جاری ارائه کرد و پس از بحث و بررسی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400، مورد بررسی و تصویب مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.
شایان ذکر است در انتهای این نشست، از اعضای پیشین هیئت مدیره این شرکت از جمله سید مناف هاشمی، محمدحسین مقیمی، علی امام و محمود یوسفی با اهدای لوح سپاس از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

http://www.javanannews.ir/fa/News/816087/مجمع-عمومی-سالانه-شرکت-مترو-برگزار-شد
بستن   چاپ