آریا جوان
اتهام مردی به واکین فینیکس: «جوکر» را از شخصیت من دزدیده‌ای!
دوشنبه 24 مرداد 1401 - 14:49:51
آریا جوان - سینما دیلی / مردی با خنده عصبی شبیه خنده‌های جوکر ، به واکین فینیکس بازیگر نقش جوکر در فیلم تاد فیلیپس تهمت دزدی از شخصیتش را زده.
مردی به نام اسکات لوتن که به اختلال خنده پاتولوژیک مبتلا است، به فینیکس اتهام زد که از شخصیت او این خنده‌ها را دزدیده است.اسکات لوتن مانند آرتور فلک(فینیکس) دچار خنده‌هایی می‌شود که ممکن است چند دقیقه طول بکشد.
اسکات که اهل ویرجینیا بیچ است به بی‌ثباتی عاطفی(PBA) مبتلا است که از نشانه‌های بیماری ام اس اوست و باعث می‌شد خنده‌های رنج آوری را تا ده دقیقه تحمل کند.این خنده‌ها می‌توانند در بدترین زمان ممکن به سراغ بیمار بیایند
پس از یک تصادف وحشتناک اتومبیل که اسکات نامزد و مادرش را از دست داد این بیماری‌اش آغاز شد. این مرد 50 ساله گفت که فینیکس در انتقال رنج ناشی از این وضعیت که به طور گسترده ای از سوی مردم درک نشده بود، کار بزرگی انجام داد اما در انتقاد از او گفن:« واکین، شما گوشت خوار نیستی. می‌خواهی از همه حیوانات حمایت کنید. اما برای انسان‌ها چه کار می‌کنید؟ منظورم این است که شما شخصیت من را سرقت کردی. هویت من را استفاده کردی و روی پرده بردی و میلیون ها دلار به جیب زدی. شما نمی‌توانی به یک گروه کمک کنی؟ نمی‌توانی برای بیماران ام اس یا پارکینسون یا هر کدام از این مدل بیماری ها پول اهدا کنی؟ من این نکته را متوجه نمی‌شوم.»
«من مصاحبه‌هایی با تاد فیلیپس را دیده ام. مصاحبه‌های واکین فینیکس را دیده‌ام، آنها اشاراتی به ویدیوها و خنده هایی داشتند و اینکه چطور این ویدیوها به پروراندن کاراکتر کمک کرد.»
اسکات که دو فرزند دارد در اواخر ماه جولای به طرز وحشتناکی دچار سوختگی شد . او گفت که اشتباه است که جامعه مبتلایان به این بیماری نتوانستند از موفقیت گسترده جوکر بهره مند شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/824484/اتهام-مردی-به-واکین-فینیکس--«جوکر»-را-از-شخصیت-من-دزدیده‌ای!
بستن   چاپ