آریا جوان

آخرين مطالب

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان : اتفاقات خوبی که در فارس رقم خورده حاصل ایجاد یک محیط منسجم و هدفمند توسط مدیرکل با همکارانش است ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت : اتفاقات خوبی که در فارس رقم خورده است حاصل ایجاد یک محیط منسجم و هدفمند توسط مدیرکل با همکارانش است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، گردهمایی مشترک رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان فارس و مسوولان هیأت های ورزشی استان با حضور دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ، روسای ادارات و هیاتهای ورزشی ، نایب رئیسان هیاتهای ورزشی ، مدیران ستادی اداره کل و برخی پیشکسوتان ورزش عصر سه شنبه در محل سالن همایشهای هتل بزرگ شیراز برگزار گردید.
در این جلسه دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تاریخ و تمدن کشور با استان فارس عجین شده است، اظهار داشت: تاریخ و تمدن کشور ما ریشه چندین هزار ساله در استان فارس دارد و این استان از مردمان فرهیخته ای برخوردار است که در طول تاریخ همواره از حیث فرهنگی سرآمد سرزمین ایران بوده اند.
وی با اشاره به اینکه در دورانی که خبری جز کشتار و وحشی گری در غرب نبود و علمی در دنیا وجود نداشت، مردم سرزمین ما دارای علم، تاریخ و تمدن کهن بوده اند، بیان کرد: اکثر کشورهایی که در حال حاضر خودشان را صاحب علم و تکنولوژی و فرهنگ می دانند و می خواهند بر تمام دنیا حکومت کنند، در حقیقت در تاریخ تمدن هیچ جایی ندارند و دارای هویتی از گذشته نیستند. این کشورها هویت شان را با تغییر ملیت به دست آورده اند و حتی در حوزه ورزش، ورزشکاران خود را از سایر کشورها انتخاب می کنند و با تغییر ملیت سعی می کنند اسم کشورشان را در مسابقات جهانی زنده نگه دارند.
داورزنی خاطرنشان کرد: ما کشوری استثنایی در منطقه خودمان هستیم که نه جزو کشورهای عربی هستیم، نه رقابت فرهنگی با کشورهای غرب آسیا داریم و نه رابطه نزدیکی با شرق آسیا که از کشورهای پیشرفته ای برخوردار است، داریم.
وی با یادآوری اینکه چشم استکبار جهانی همواره به منابع کشور ما بوده است، عنوان کرد: استکبار جهانی همیشه در صدد بوده که منابع این کشور را به یغما ببرد. چهار دهه اخیر تنها دوران در صد ساله اخیر محسوب می شود که ملت بزرگ ایران اجازه نداد وجبی از این سرزمین توسط دشمنان به یغما برود. چهار دهه ای که حکومت حاکم بر کشور ما بعد از 2500 سال شاهنشاهی تبدیل به حکومتی مردم سالار و مردمی شد. این برای استکبار جهانی خوشایند نبود.
در چهار دهه گذشته اتفاقاتی در حوزه‌های مختلف کشور رخ داده که در تاریخ بی‌نظیر بوده است.
داورزنی با تأکید بر اینکه در چهار دهه گذشته اتفاقاتی در حوزه های مختلف کشور رخ داده که در تاریخ بی نظیر بوده است، تصریح کرد: ما شاهد اتفاقات خوبی از جمله رشد نیروی انسانی، تحولات قابل توجه در حوزه های مختلف علمی و پیشرفت های خوب جوانان و نیروهای خوش فکر کشور در این مدت بوده ایم. ورزش هم یکی از بخش هایی است که در این چهار دهه اخیر توانسته رشد بسیار قابل توجهی داشته باشد. وی افزود: ما شاهد رشد و توسعه زیرساخت های گسترده در کشور بوده ایم. شاید نزدیک به ده هزار سالن، استخر، استادیوم ورزشی و سالن های چندمنظوره در این چهار دهه در سراسر کشور راه اندازی شده است. در حوزه بانوان نیز رشد چشمگیری داشتیم و در عرصه ورزش های قهرمانی هم عملکرد فعالان ورزشی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست. این مقام مسئول اضافه کرد: این اتفاقات خوب در شرایطی رخ داده است که می توان گفت حتی یک روز هم از شرایط عادی در کشور برخوردار نبودیم.
وی ادامه داد: بدون شک در برخی زمینه ها هم سوءمدیریت داشته ایم و نمی خواهیم بگوییم در حال حاضر همه چیز عالی است اما شرایط می تواند عالی باشد به شرطی که امید در کشور زنده بماند.
داورزنی افزود: بایستی بدانیم که تلاش استکبار جهانی این است که با سیاه نمایی و متحمل شدن هزینه های گزاف، روند رو به رشد و شکوفایی را در کشور ما متوقف کند و استقامت مردم را بشکند و مانع از موفقیت های مردم ما شود. اما به کوری چشم دشمنان هر روز شاهد موفقیت های جدید در عرصه های مختلف کشور هستیم و ورزشکاران ما در رشته های مختلف در میدان های بزرگ صاحب افتخار می شوند.
وی با اعتقاد به اینکه تمامی تلاش ما و دیگر مسئولین کشور در جهت ارتقای امور ملی کشور است، تأکید کرد: بایستی تلاش کنیم که توطئه های دشمنان، بحران ها و سوءمدیریت ها را هم برطرف کنیم چرا که اگر نتوانسیم در برخی از امور موفق عمل کنیم، به دلیل ضعف مدیریت خودمان است. ما در هر جا که هدفمند و با برنامه و استراتژی کار کردیم نتیجه خوبی هم گرفتیم. در حوزه ورزش کشور هم توانسته ایم با برنامه ریزی و با داشتن استراتژی مشخص نتیجه های مطلوب و قابل توجهی بگیریم و جزو بهترین های دنیا شویم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران در رده های سنی مختلف در بخش زنان و مردان، یادآوری کرد: افتخار می کنم که والیبال کشورمان تاکنون توانسته بر همه کشورهای حاضر در لیگ قهرمانی دنیا غلبه کند. ما از ورزشکاران نوجوان و جوان بسیار خوبی در بخش بانوان و آقایان بهره می بریم که در رشته های مختلف موفق به مقام آوری می شوند.
می‌توانم به جرأت بگویم که رشد ورزش بانوان کشور ما و کسب افتخارات توسط آنها در جهان را مدیون جمهوری اسلامی ایران هستیم .
داورزنی تأکید کرد: می توانم به جرأت بگویم که رشد ورزش بانوان کشور ما و کسب افتخارات توسط آنها در جهان را مدیون جمهوری اسلامی ایران هستیم. پیشرفت ورزش زنان در حال حاضر غیر قابل قیاس با قبل از انقلاب است.
وی در ادامه افزود: متولیان ورزش در استان های مختلف تلاش می کنند که کشور عزیز ما در دنیا سربلندتر از گذشته باشد ما هم تا پای جان ایستاده ایم که بتوانیم این روند توسعه و موفقیت ها را ادامه بدهیم.
معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان ضمن تشکر از آقای حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، عنوان داشت: شرایطی که در حال حاضر در استان فارس وجود دارد و اتفاقات خوبی که در این استان رقم خورده حاصل یک محیط منسجم، دوستانه و هدفمندی است که آقای کامیاب با همکاری رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولین هیأت های ورزشی استان فارس و دیگر همکارانشان در اداره ورزش فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: پرچمی که در مسابقات جهانی به اهتزاز در می آید بدون تلاش های افراد فعال در این عرصه اتفاق نمی افتد. سرودی که در دنیا نواخته می شود و همه مردم ایران از شنیدن این سرود احساس غرور می کنند حاصل تلاش های فعالان این عرصه در زمینه توسعه زیرساخت ها، برنامه ریزی هیأت ها در استان ها و فعالیت های فدراسیون است.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/101995/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران