آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه چهارشنبه 29فروردین 1403 خواندنی

فال روزانه چهارشنبه 29فروردین 1403
  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را در این سال به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. خبر فرخنده‌ای در اردیبهشت امسال به دست شما می‌رسد. به خرداد که رسیدید، چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. سایه همای سعادت در تیر امسال روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اَمرداد که از راه رسید، غصه‌ای به جان شما میفتد. اجازه ندهید این غصه، کشتی زندگی شما را از ساحل آرزوهای‌تان دور کند. به شهریور که رسیدید، موقعیتی برای تغییر شغل یا محل کار شما فراهم می‌شود. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. در مهر امسال فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. عشقی آتشین در آبان امسال به جان شما میفتد. پذیرای این احساس باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. مشکلی حقوقی در آذر امسال راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و کوتاه نیایید. در بهمن امسال با فرد دنیادیده‌ای آشنا خواهید شد. آشنایی با این فرد را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و درس‌های زیادی به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

آریا جوان


مدتی است اتفاق‌های ناگواری در اطراف شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاقها زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در عوض تلاش بیشتری انجام دهید و اوضاع زندگیتان را بهبود بخشید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. پیشنهادی برای افزایش درآمد دریافت می‌کنید. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شماست و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. یکی از آشنایان سفره دلش را پیش شما باز می‌کند. پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌ صبور خوبی برای وی هستید.

آریا جوان


روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. دیدگاه مثبتی به زندگی داشته باشید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مطمئن باشید با این دیدگاه دستاوردهای بیشتری پیدا می‌کنید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. مشاجره‌های جزئی که میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید.

آریا جوان


اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیندازید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز نیستید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. قسمتی از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق ‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

آریا جوان


امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما دست از تلاش نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید.

آریا جوان


شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید. عشق زندگی‌تان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

آریا جوان


روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. روحیه سخاوتمندی دارید، با این حال اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. تغییری در محل کار یا منزل شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول سودمند به نظر نمی‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.

آریا جوان


امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید. به لحاظ مالی خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. موقعیت جدیدی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

آریا جوان


ذهن آشفته‌ای دارید و فکرهای زیادی آرام و قرار از شما گرفته شده است. اجازه ندهید این شرایط در آینده ادامه پیدا کند. با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و به آشفتگی‌های ذهنی خود پایان دهید. با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبرویتان باشید. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. 

آریا جوان


از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. از این روز نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. فرصتی برای گسترش دامنه کار و فعالیت‌های شما فراهم می‌شود. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. گرمای محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و هر روز احساس می‌کنید که بیشتر عاشق شده‌اید، مطمئن باشید که عشقی یک‌طرفه را دنبال نمی‌کنید و عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌تان می‌شود.

آریا جوان


با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. ناخواسته کار ناپسندی انجام داده‌اید و اطرافیان را دلخور کرده‌اید. از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما کینه‌ای به دل داشته باشد. یکی از دوستان نزدیک، امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این دوست را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را در اولین فرصت جبران کنید. قصد سفر دارید، این سفر در درازمدت فاید‌ه‌های زیادی به دنبال خواهد داشت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.

آریا جوان


فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

آریا جوان


احساس می‌کنید انرژی سابق را ندارید و زود خسته می‌شوید. سبک زندگی‌تان را تغییر دهید و با خوردن غذاهای سالم و ورزش، انرژی بیشتری بدست آورید. سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. این سوءتفاهم را به خوبی و خوشی ختم به‌خیر کنید و دلخوری به دل نگیرید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید از همکاران یا اعضای خانواده کمک بگیرید. روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1303817/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلفای خصوصی Marvel Rivals به‌زودی آغاز می‌شود

ماجرای شروع یادگیری تلاوت استاد ابوالقاسمی در کودکی

تلاش ناموفق گراز برای نجات بچه اش از آرواره های پلنگ

کت چرم معروف آل پاچینو

منتقد معروف سینما: به‌جای پادزهر فرهنگی، سم تولید می‌کنند!

تفاوت بزرگ مدارس امروزی با گذشته از زبان «ملیکا شریفی نیا»

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

معجزه لیورپول؛ قرمزها می‌توانند قهرمان شوند

گل‌ها و مهارهای برتر هفته سی‌‌و‌یکم لیگ 1 فرانسه

عیدیان، قهرمان دو میدانی: قول پاداش زیاد دادند ولی هیچی به ما ندادند!

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن

گل‌ها و مهار‌های برتر هفته سی‌‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

پرونده نیکا شاکرمی؛ از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش

حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد

جانباز 70درصد البرزی «محمدرضا دستافر» به خیل شهدا پیوست

بازی‌های ایکس باکس بیشتری در راه پلتفرم‌های رقیب است

گیرکردن حیوانات در طوفان شن

حکمت/ عملی که انسان را محبوب خدا می‌کند

شیراز میزبان اجلاس سراسری مدیران بیمه دی

پشت صحنه مادرانه به کارگردانی جواد افشار

جمله طلایی «ملیکا شریفی‌نیا» به مربیان مهدکودک

امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم

آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی

سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس

بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا

ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها

میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس

کامیابی‌نیا: پیروزی در 6 بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

با این ترفندها محال است، آبلیمو و آبغوره‌ کپک بزنه

کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری

رئیسی، 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

شکست سنگین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از چیپست دایمنسیتی 9300 پلاس

ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم...

حقوق متقابل پدر و فرزند در کلام امیرالمؤمنین(ع)

چرا تندروهای منحرف، شهید مطهری را ترور کردند؟

حس خوب آب دادن به کبوتر تشنه در هوای گرم

قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس»

این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا!

توضیحاتی درباره آسیب‌دیدگی عوامل «نون خ»/ 7 نفر دست و پایشان شکست

پیشنهاد به مهران رجبی برای بازی در پایتخت؟!

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس

خاطره‌بازی بایرنی‌ها و رئالی‌ها از پنالتی‌های دیدار دو‌ تیم در نیمه نهایی

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد

ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریس هستیم!