آریا جوان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

آریا جوان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1305534/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

داستانک/ طعم خوب هدیه

یک شهر کوچک اما زیبا در ایتالیا

یاد میدن چگونه شوهر خود را مسخره کنیم!

«اخت الرضا» و «همه دختران من» در آخر هفته تلویزیون

اشک‌های باورنکردنی یک استقلالی در آزادی

نویر: خود را در لندن دیدیم و اکنون نمی‌توانم صحبت کنم

اولین واکنش تیلور بعد از پیوستن به کابوی‌ها

نظر هاشم بیک‌زاده درباره بازیکن جدید پرسپولیس

تشکر بیک‌زاده از کمیته انضباطی برای حضور بانوان در بازی پرسپولیس

ایده جالب هاشم بیک‌زاده برای تغییر نام استقلال و پرسپولیس

توضیحات هافبک تیم ملی فوتبال بانوان درباره تورنمنت کافا

پاداش 20 میلیونی برای قهرمانی فوتبال بانوان زیر 18 سال

کل‌کل هاشم بیک‌زاده با شریفی مقدم و مجید یحیایی

شکایت سپاهان از مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس

جنایت باورنکردنی دختر 10ساله همه را شوکه کرد

عکسی متفاوت از دوران جوانی وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی

نخستین شناور آتشخوار تندروی کشور به ناوگان ایمنی قشم پیوست

جنجال جدید احمدی‌نژاد در خارج از کشور؛ مدل سخنرانی او تغییر کرده است؟

ابداع نسل جدید ربات‌های نرم با توانایی خم شدن و خزیدن

مناظر خارق العاده ایسلند

نمایی خاص از برج خلیفه در دبی

3 دلیل برای ممنوعیت «حشاشین»

احکام محمد رسول اف صادر شد

آنچلوتی: عملکرد رئال جادویی است

دی‌لیخت: کمک داور به اشتباه خود اعتراف کرد

روزهای غریبانه هافبک اسبق پرسپولیس در شیراز

اشکان دژآگه اولین ایرانی کینگز لیگ

ترابی یک شادی امباپه‌ای از هوادار طلبکار است!

شادی رودیگر با هواداران در ماشینش حین خروج از ورزشگاه

وینیسیوس: رئال هیچ وقت تسلیم نمی‌شود

واکنش خبرنگار هوادار رئال پس از کامبک رویایی مقابل بایرن مونیخ

سه دلیلی که باعث شد استقلال برابر ذوب‌آهن به مشکل بخورد

درخواست سرمربی فوتبال بانوان ایران از رییس فدراسیون

عادت های ساختنی برای امتحانات

رئیسی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

رئیسی: باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد

رهامی: اگر از بالا پیام برسد قالیباف رئیس مجلس می‌شود اما...

یکی از بهترین قابلیت‌های اندروید با روشی ساده به آیفون آمد

تقویم تاریخ/ آزادی منطقه شلمچه توسط رزمندگان اسلام

نمایی از آبشار آکوم در قزاقستان

ایستگاه همدیگه رو گرفتن؟!

به نام شمس و مولانا، به کام گیشه

سپند امیرسلیمانی با موناکرمی ازدواج کرد

شوک بزرگ داماش علیه رویای مسجدسلیمان

مومنی: استقلال به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد

آشتیانی: اورونوف جور بی‌تجربگی رفیعی را کشید

ملاثانی تکلیف فجر و چادرملو را مشخص می‌کند

احمدی: باید با چهار گل برنده می‌شدیم

دفاع محکم دو ستاره مشهور از محمد صلاح

پیرجهان: امیدوارم به سهمیه المپیک برسم