آریا جوان

آخرين مطالب

تفریحات شبانه باتومی؛ لذت گشت و گذار در تور گرجستان خواندنی

تفریحات شبانه باتومی؛ لذت گشت و گذار در تور گرجستان
  بزرگنمايي:

آریا جوان - زمانی که با تور باتومی راهی گرجستان می‌شوید و زیر آسمان پر ستاره آن قرار می‌گیرید، تنها چیزی که می‌تواند زیبایی لحظه‌های شما را کامل کند، تفریحات شبانه باتومی هستند. در واقع لحظه‌به‌لحظه روزهایی که در سفر هستید باارزش است و باید از تمامی لحظات خود استفاده کنید. شب‌های باتومی نیز جزو بهترین لحظات سفر به‌شمار می‌آیند که می‌تواند بی‌نظیرترین خاطرات را برای شما به ثبت برساند. لذت بردن از غروب آفتاب و پدال زدن، تماشای شهر پرزرق‌وبرق از بالای تله‌کابین 250 متری، تماشای مجسمه علی و نینو، حضور در اسکای بار هتل کارتولی و... می‌توانند در شب و آرامش بی‌حدومرز آن هیجان‌انگیز باشند.
تماشای مجسمه علی و نینو؛ عشقی ماندگار
شب‌گردی در باتومی بدون بازدید از مجسمه علی و نینو امکان‌پذیر نیست. این مجسمه که نمادی از عشق ماندگار است، در تاریکی شب می‌درخشد و داستان‌های بسیاری را برای گردشگران بازگو می‌کند. مجسمه علی و نینو در سال 2010 ساخته شد که در بالای بلوار نزدیک چرخ‌وفلک قرار گرفت. بهترین زمان تماشای این مجسمه، ساعت 7 غروب است که می‌توانید هم از نوپردازی بسیار زیاد و خلاقانه بهره ببرید و هم از تماشای غروب خورشید سرشار از انرژی شوید.
جست‌ و خیز دلفین ها در دریای سیاه
در گردشگاه ساحلی که در نزدیکی اسکه باتومی قرار دارد می‌توانید یک چشم‌انداز خیره کننده را شاهد باشید. در این منطقه دلفین‌های دریای سیاه در حال جست‌وخیز و شنا هستند که گاهی سر از آب بیرون می‌آورند و می‌توانند منظره‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران ایجاد کنند. این نمایش رایگان معمولا در ساعات تاریک شب رخ می‌دهد که می‌تواند جزو بهترین تفریحات شبانه باتومی باشد.
بازدید از دیدنی های استانبول در دل باتومی
خیلی عجیب است که می‌توانید در دل شب به دیدنی‌های استانبول در باتومی بروید. در واقع، خیابان کوتایسی شما را وارد حال‌وهوای شهر استانبول می‌کند و جاذبه‌های دیدنی این شهر را به شما نشان می‌دهد. وجود رستوران‌ها و کافه‌های ترکی نیز باعث بالا رفتن جذابیت این خیابان شده است. فراموش نکنید که با رزرو تور تفلیس ارزان در کنار باتومی و تماشای دیدنی‌های استانبول در آن، می‌توانید به سه شهر زیبا قدم بگذارید.

آریا جوان

چشم اندازی منحصر به فرد از اسکای بار هتل کارتولی
عکاسی در طول سفر از بخش‌های مهم به‌شمار می‌آید که منظره‌های عالی موجود در باتومی، عکس‌های زیبایی را برای‌تان به ثبت می‌رسانند. اسکای بار هتل کارتولی زیباترین و جذاب‌ترین اسکای بار موجود در کل کشور بوده که می‌تواند چشم‌اندازی خیره کننده را به شما هدیه دهد. غروب خورشید، وجود انواع نوشیدنی و کوکتل، وجود آب‌های آرام دریای سیاه و... در پس‌زمینه عکس‌ها بدون‌شک می‌تواند هم ثبت خاطره‌ای باشکوه باشد و هم جزو بهترین و لوکس‌ترین تفریحات شبانه باتومی به‌حساب آید.
حرکت بر فراز شهر با تله کابین آرگو
تله‌کابین آرگو با ارتفاع 250 متری خود توانسته شبی متفاوت را برای گردشگران ایجاد نماید. این تله‌کابین 20 کابین را دارا است که هر یک ظرفیت 8 نفر را دارد. در هر دور که سوار بر تله‌کابین آرگو هستید، می‌توانید مسافتی بالغ‌بر 2586 متر را طی کنید که حدود به 15 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از گشت زدن و تماشای شهر از ارتفاعی زیاد، می‌توانید در دل شب به متجمع تفریحی موجود در بالای تله‌کابین بروید و از غذاهای خوش‌طعم بهره ببرید.
سفر به آسمان با چرخ و فلک
سوار بر چرخ‌وفلکی با ارتفاع 55 متر شدن آن هم در کنار مجسمه علی و نینو و دریای سیاه، تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل شب به‌حساب می‌آید. این چرخ‌وفلک که ظرفیت 250 نفر را دارد، به مدت 10 دقیقه میزبان شما است.
تماشای رقص فواره های باتومی
رقص فواره‌ها در تالاب مصنوعی پشت استادیوم، دقیقا مقابل بلوار باتومی می‌تواند در عین سادگی و بی‌آلایشی، آرامشی در دل ایجاد نماید. این رقص همراه با موسیقی اجرا می‌شود که در فصل تابستان باید راس ساعت 20:30 در محل باشید تا بتوانید این منظره آرامش‌بخش را نظاره کنید. آهنگ‌هایی از سمفونی بتهوون یا روزبای یونانی پخش می‌شود و در هماهنگی با آن، آب به سمت بالا پرتاب می‌شود.

آریا جوان

میدان پیازا قدم زدنی آرامش بخش
در دل باتومی می‌توانید شاهد میدانی با معماری ایتالیایی باشید که می‌تواند با وسعت 5700 متری خود، 2 الی 3 ساعت از وقت شما را صرف کند. این میدان باشکوه مکانی بی‌نظیر برای قدم زدن و دل‌ سپردن به تاریکی شب در شهری رویایی است. وجود تنوع بالایی از رستوران‌ها و کافه‌ها باعث می‌شود تا با نوشیدنی دل‌انگیزی، شب خود را تکمیل نمایید.
نوشیدنی دل انگیزی در بو اند خاری
بو اند خاری یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بارهای موجود در باتومی به‌حساب می‌آید که بهترین مکان برای شب‌گردی‌های شبانه است. کیفیت نوشیدنی‌های موجود در این بار بسیار است و می‌توانید از نوشیدنی‌های خانگی نیز بهره ببرید. وجود تراسی فوق‌العاده و روباز می‌تواند چشم‌اندازی منحصربه‌فرد را به دیدگان شما تقدیم نماید. وجود تزئیناتی هوشمندانه در بار که توانسته‌اند جذابیت بسیاری در فضا ایجاد کنند.
سینمای آپولو؛ تنها سینمای شهر
اگر تمایل داشتید تا راهی تنها سینمای موجود در شهر شوید، باید به سراغ سینمای آپولو بروید. این سینما که با سبک هنر نوین بنا شده، توانسته یک تنه تمامی نظرها را به خود جلب نماید. اکثر فیلم‌هایی که در این سینما پخش می‌شوند به زبان روسی هستند و کارکنان مجموعه می‌توانند به سه زبان انگلیسی، روسی و گرجی سخن گویند. تجهیزات موجود در این سینما بسیار است و می‌توانید تماشای فیلمی باکیفیت در سینما آپولو را نیز تجربه کنید.

آریا جوان

بررسی نهایی تفریحات شبانه باتومی
تفریحات شبانه موجود در باتومی می‌تواند سفر شما را تکمیل نماید و آرامش خاصی را در دل شما ایجاد کند. تنوع تفریحات موجود بسیار است که شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید. تماشای غروب آفتاب از اسکای بار هتل کارتولی، دل‌سپردن به آب‌های دریای سیاه، تماشای مجسمه علی و نینو، بازدید از دیدنی‌های استانبول در دل باتومی در خیابان کوتایسی و... از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات به‌حساب می‌آیند. تور باتومی در کنار جذابیت‌های بسیاری که ارائه می‌دهد می‌تواند شما را به آرامش و خلوص برساند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1310799/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اقتصاد 13 هزار میلیارد تومانی کتاب در ایران؛ یار مهربان 30 درصد گران شد

بررسی استعفا یا برکناری سهیل مهدی و خداداد افشاریان در گفت و گو با صادق رئیسی کیا

شادی و پایکوبی خیبری ها در رختکن

حذف تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی جام جهانی 2006 با گل کریستیانو رونالدو

داماش با هوادارانش زنده است

نابغه ای به نام لوکا مودریچ

دلخوری جالب کلوپ از بازیکنی که سیتی را قهرمان کرد

داور مشهور اسپانیایی قاضی دربی ریاض!

حاجی عیدی :خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم

شروین بزرگ: از جو استادیوم لذت بردم

کاظمیان: پیش بینی این بازی سخت را میکردیم

بدرقه: کمک داور از مصدومیت من تعجب کرد

مجتبی حسینی در نقطه اوج محبوبیت!

ثبات، رمز درخشش گاسپرینی در آتالانتا

خداحافظی یورگن کلوپ در آنفیلد

کلهر: اوسمار باید از تجربیات گل‌محمدی استفاده کند

رونمایی از پیراهن اول آرسنال در فصل 2024/25

خلاصه بازی آلمریا 0 - بارسلونا 2

اندروید 14 برای تلویزیون با قابلیت تصویر در تصویر معرفی شد

مجتبی حسینی و هواداران ایرالکو بعد از صعود

کریمی: فکر می‌کنم تمایلی ندارند قراردادم را تمدید کنند

عطایی: صدای هواداران را به گوش کمیته استیناف می رسانم

فارسی صحبت کردن دابو و عدم مصاحبه نیازمند پس از برتری سپاهان مقابل ملوان

حاجی‌عیدی: آلومینیوم قهرمانی می‌خواهد

کاظمیان: حسینی راه صعود را گفته بود

دبل فرمین لوپز، گل دوم بارسلونا به آلمریا

مارکو: داور در 2 گل نساجی اشتباه کرد؛ پرسپولیس بازی سختی دارد

کار جدید حمید سحری؛ داستانِ وینی

بدرقه: خدا را شاکریم که توانستیم برنده بازی باشیم

شبیه‌ساز بازی RetroArch برای iOS منتشر شد

4گوشه دنیا/ آخرین قبیله آدم‌خوارها در جهان

اخلاق به زبان ساده

بودند کسانی از همین خاندان ولی مورد عنایت امام رضا(ع) قرار نگرفتند! مَحرم ولایت

تفسیری نادرست و عافیت‌طلبانه از «انتظار فرج»

وقتی ثروت تیم‌های انگلیسی بلای جان آن‌ها می شود!

حال و هوای استادیوم نقش جهان پس از صعود سپاهان به نیمه‌نهایی جام حذفی با شکست ملوان

جادوی پاس گل ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا با حضور اسنایدر، کاکا و آنری؛ کدام در خاطرتان مانده؟

قهرمانان ایرانی در اروپا

صفا هادی یک نیمه با بینی شکسته بازی کرد!

رضائیان: هر جایی بروم تعصب سپاهان را می‌کشم

جشن بازیکنان و هواداران آلومینیوم در‌ یزد

جبیره: می‌دانستم که گل صعود را می‌زنم

شوک دوم به تراکتور بعد از زنوزی!

تساوی طباطبایی و شکست مقصودلو در دور سوم شطرنج مسترز شارجه

تصمیم زنوزی برای واگذاری مالکیت باشگاه تراکتور در پایان فصل

واکنش ایران به ادعای مجدد اتحادیه عرب در مورد جزایر سه‌گانه

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی The Casting of Frank Stone منتشر شد

تبلیغ جدید سامسونگ باعث خشم اپل بازها می‌شود

دعانویس نه! پیدا کردن نیمه گمشده خود را به هوش مصنوعی بسپارید

افسردگی جوامع مدرن