آریا جوان

آخرين مطالب

صفر تا صد راه اندازی استارتاپ کانادا خواندنی

صفر تا صد راه اندازی استارتاپ کانادا
  بزرگنمايي:

آریا جوان - اگر به دنبال مهاجرت و اخذ ویزای استارتاپ در کانادا و آشنایی با شرایط استارتاپ کانادا هستید در این مطلب از اکسپرتاپ، راهنمای جامعی درباره را‌ه‌اندازی استارتاپ در کشور کانادا را برای‌تان آورده‌ایم.
استارت آپ کانادا را می‌توان یکی از برنامه‌های مهاجرتی دولت کانادا معرفی کرد که به جذب ایده‌های تجاری خلاقانه می‌پردازد. هدف از طراحی این برنامه مهاجرتی، جذب بهترین ایده‌های نوآورانه است که می‌توانند به رشد اقتصاد کانادا کمک شایانی بکنند. در این برنامه مهاجرتی، کارآفرینان باید یک ایده تجاری قابل‌قبول را ارائه دهند؛ ایده تجاری که از سوی یک سازمان کانادایی معتبر پشتیبانی شود. استارتاپ کانادا یکی از روش‌های پرطرفدار جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا و اقامت در این کشور است. اما باید توجه داشته باشید که این برنامه مهاجرتی نیز همچون سایر برنامه‌های مهاجرتی کانادا، سختی‌ها و مشکلات مخصوص به خود را دارد. اکسپرتاپ یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه مهاجرت به کانادا است که انواع خدمات مرتبط با استارت آپ این کشور را ارائه می‌دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مفصل شرایط استارتاپ کانادا بپردازیم.
استارتاپ کانادا چیست؟
استارتاپ کانادا را می‌توان یک برنامه مدیریت شده از سوی دولت کانادا دانست که هدف آن، جذب کارآفرینان برتر جهان و کمک به رشد و پیشرفت این کشور است. کانادا به دنبال جذب افرادی است که ایده‌های تجاری نوآورانه و سوددهی را دارند. بدین ترتیب، این کشور مهاجرانی را از طریق ویزای استارتاپ کانادا جذب می‌کند که بتوانند نقش پررنگی را در رشد و شکوفایی کانادا ایفا کنند. ویزای استارتاپ کانادا را می‌توان فرصت مناسبی برای کارآفرینان دانست که به واسطه آن، اقامت این کشور پیشرفته را کسب کنند. به‌طورکلی، استارتاپ کانادا را می‌توان مشابه سیلیکان ولی آمریکا در نظر گرفت که هدف آن جذب بهترین ایده‌های جهان برای این کشور است.
برای برخورداری از ویزای استارتاپ کانادا، شما عزیزان ابتدا باید طرح تجاری خود را ارائه داده و منتظر تأیید آن از سوی یکی از سازمان‌های مورد تأیید دولت کانادا باشید. درصورتی‌که ایده تجاری شما مورد تأیید قرار بگیرد، نامه حمایتی را از سوی سازمان مربوطه دریافت خواهید کرد؛ نامه حمایتی که حاکی از سرمایه‌گذاری این شرکت بر روی ایده تجاری شما است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این نامه حمایتی، ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کرده و ایده تجاری خود را در خاک این کشور اجرایی کنید. اما باید توجه داشته باشید که این نامه حمایتی مختص ایده تجاری شما است. به بیانی دیگر، شما و اعضاء خانواده‌تان تحت حمایت مالی سازمان مربوطه قرار نخواهید گرفت و باید هزینه‌های مربوط به اقامت خود در کانادا را بپردازید.

آریا جوان

شرایط و مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا
هر کدام از برنامه‌های مهاجرتی کشور کانادا، قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارند. ویزای استارتاپ کانادا نیز از این مورد مستثنا نیست. فرد متقاضی ویزای استارتاپ کانادا باید مشمول شرایط خاصی باشد. همچنین، توجه داشته باشید که ثبت شرکت در استارتاپ کانادا نیز دارای قوانین و شرایط خاصی است. با کسب اطلاعات و آگاهی کامل نسبت به این قوانین و شرایط، می‌توانید پروسه اخذ ویزای استارتاپ کانادا را در مدت‌زمان کوتاه‌تری سپری کرده و اقامت این کشور توسعه‌یافته را کسب کنید. برخی از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا عبارت‌اند از:
• تسلط بر زبان انگلیسی و برخورداری از مدرک آیلتس 5 به بالا
• دریافت نامه حمایتی از سوی سازمان‌های مورد تأیید دولت کانادا
• برخورداری از تحصیلات دانشگاهی
• عدم سوءپیشینه
• برخورداری از تمکن مالی کافی جهت تأمین هزینه‌های زندگی در کانادا به مدت 6 ماه
درصورتی‌که مشمول شرایط بالا باشید، شما عزیزان می‌توانید جهت استفاده از برنامه مهاجرتی استارتاپ کانادا اقدام کنید. در مرحله اول، باید ایده تجاری خود را به صورت واضح و دقیق شرح داده و آن را برای سازمان‌های مورد تأیید دولت کانادا ارسال کنید. درصورتی‌که ایده تجاری شما با موافقت سازمان خاصی همراه شود، این سازمان نامه حمایتی خود را برای شما ارسال می‌کند. همزمان با این مورد، سازمان مربوطه نامه تعهدی را برای اداره مهاجرت کانادا نیز ارسال می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با در دست داشتن نامه حمایتی و تکمیل مدارک موردنیاز، درخواست ویزای اقامت و کار خود را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید. سپس، منتظر طی روند اداری بوده و درنهایت، ویزای خود را دریافت خواهید کرد. بدین ترتیب، شما می‌توانید وارد خاک کانادا شده و ایده تجاری خود را اجرایی کنید.
هزینه‌های ویزای استارتاپ کانادا و تمکن مالی موردنیاز
اخذ ویزای استارتاپ کانادا هزینه‌های مخصوص به خود را دارد. شما عزیزان باید نسبت به پرداخت این هزینه‌ها در موعد مقرر اقدام کنید. پرداخت به موقع هزینه‌ها منجر می‌شود تا روند رسیدگی به پرونده مهاجرتی شما سرعت خوبی پیدا کرده و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، ویزای اقامت و کار خود را دریافت کنید. با توجه به این‌که تحت حمایت چه نوع سازمانی قرار بگیرید، هزینه‌های ویزای استارتاپ کانادا شما متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال، انکوباتورها برای برگزاری دوره‌های آموزشی هزینه جداگانه‌ای را از متقاضی دریافت می‌کنند؛ درصورتی‌که سازمان‌های دیگر هزینه‌ای از این بابت دریافت نمی‌کنند. هزینه‌های مربوط به اخذ ویزای کار و اقامت در کانادا نیز عبارت‌اند از:
1. جاب آفر: 230 دلار
2. ورک پرمیت: 255 دلار
3. ورک پرمیت همسر: 255 دلار
4. ویزای بازدید فرزندان: 100 دلار
5. اقامت دائم: 2140 دلار
6. اقامت دائم همسر: 1365 دلار
7. اقامت دائم هر فرزند: 230 دلار
همان‌طور که اشاره کردیم، در برنامه مهاجرتی استارتاپ کانادا شما باید از تمکن مالی موردنیاز برای تأمین 50 درصد هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان برخوردار باشید. در این روش مهاجرتی شما نیازی به سرمایه‌گذاری در خاک کشور کانادا ندارید؛ اما باید از تمکن مالی لازم برای تأمین حداقل 6 ماه از زندگی خود برخوردار باشید. مبلغ موردنیاز جهت تمکن مالی از سوی اداره مهاجرت کانادا مشخص می‌شود. این مبلغ هرساله دچار تغییراتی می‌شود؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم که حتماً جدیدترین نسخه جدول ارائه شده از سوی اداره مهاجرت کانادا را منبع خود قرار دهید. مبلغ تمکن مالی موردنیاز برای استارتاپ کانادا عبارت است از:
1. تمکن مالی موردنیاز برای 1 نفر؛ 13757 دلار کانادا
2. تمکن مالی موردنیاز برای 2 نفر؛ 17127 دلار کانادا
3. تمکن مالی موردنیاز برای 3 نفر؛ 21055 دلار کانادا
4. تمکن مالی موردنیاز برای 4 نفر؛ 25564 دلار کانادا
5. و...

آریا جوان

اکسپرتاپ: مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا
اکسپرتاپ یکی از بهترین مؤسسه‌های فعال در حوزه مهاجرت به کانادا است که انواع خدمات مهاجرتی به این کشور را ارائه می‌دهد. اگر قصد شرکت در برنامه مهاجرتی استارتاپ کانادا را دارید و می‌خواهید ویزای کار و اقامت این کشور را دریافت کنید، توصیه می‌کنیم که ابتدا از مشاوره رایگان و تخصصی مجموعه اکسپرتاپ در این حوزه بهره‌مند شوید. بدین ترتیب می‌توانید با دیدگاه مناسبی نسبت به مهاجرت خود اقدام کنید. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفر تا صد راه‌اندازی استارتاپ کانادا به وب‌سایت اکسپرتاپ، به نشانی اینترنتی https://expertup.info/ ، مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید با شماره تلفن 09021109021 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1313534/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مک استودیو و مک پرو جدید احتمالاً تا اواسط 2025 معرفی نمی‌شوند

گوشی‌های پرچمدار اندرویدی احتمالاً گران‌تر می‌شوند

پریناز ایزدیار را بیشتر بشناسید

تهیه کننده جنجالی سریال «شهرزاد» به شبکه خانگی برمی گردد!

جرمی دوکو هواداران تیمش را هم دریبل می زند!

اشک های ترنت الکساندر آرنولد در مراسم خداحافظی و جدایی یورگن کلوپ از لیورپول

آرزوی سلامتی صفحه رسمی تیم ملی فوتبال برای رییس جمهور و تیم همراه

خلاصه بازی شفیلد یونایتد 0 - تاتنهام 3

ترس «گریلیش» از ترکیدن ناگهانی ترقه کاغذی مقابل صورتش در جشن قهرمانی منچسترسیتی

کلوپ خطاب به خبرنگاران: دلم برای‌تان تنگ می‌شود

یک مدافع و یک مهاجم در اختیار بدنساز پرسپولیس

آنچلوتی: قرار نیست در فینال سی‌ال 4 گل بخوریم!

تشویق مشترک کلوپ و هواداران لیورپول برای آخرین‌بار در آنفیلد به اجرا درآمد

گل روملو لوکاکو به جنوا

راز تربیت تک فرزند موفق، مستقل و مودب

واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی»

دعای پزشکیان برای سلامتی ابراهیم رئیسی

ابراز نگرانی سوریه از سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران

ترکیه: تیم امدادی به ایران اعزام شده است

ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ایران

مراسم دعا برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهان در شهرهای مختلف

از دست نوشته حدادعادل برای رئیسی تا نگرانی مجید انصاری برای رئیس جمهور

رئیس هلال احمر: گروه‌های امدادی همچنان در حال جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس‌جمهور هستند

در پی حادثه برای بالگرد رئیس جمهور، هند با مردم ایران ابراز همبستگی کرد

واکنش روحانی به وقوع سانحه برای بالگرد رئیسی: صمیمانه امید دارم ایشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند

بالگرد حامل رئیس‌ جمهور چه مشخصاتی داشت؟

دعای مردم جزیره کیش برای سلامتی رئیس جمهور و هیات همراه

میان‌رده قدرتمند جدید ریلمی نمایشگر 120 هرتز LTPO دارد

گلکسی S21 FE بی‌سروصدا یک اپلیکیشن مهم را دریافت کرد

حال و هوای متفاوت خادمان امام رضا(ع) هنگام آماده‌سازی سبدهای گل‌آرایی

ولادت عشق

نقاره‌زنی در شب میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی

شیدا خلیق: تصمیم به ازدواج با کیوان مربوط به قبل از زودیاک است

زن مقید نمیخواد!

پیراهن باکلاس «سلنا گومز» در جشنواره کن 2024

محمدرضا گلزار تماشاگر مسابقات بسکتبال NBA در آمریکا

هانیه توسلی و باران کوثری در راه پاریس

گل چهارم ویارئال به رئال مادرید توسط الکساندر سورلوس

اشک و لبخند در آنفیلد؛ خداحافظی باشکوه کلوپ

گریه کاپیتان از جدایی کلوپ؛ روز سختی بود

کاپیتان آرسنال: ناراحتیم، خیلی به قهرمانی نزدیک بودیم

واکنش ستاره‌های سیتی به چهارمین قهرمانی پیاپی

درخواست آرتتا از هواداران؛ راضی نباشید

گل دوم بارسلونا به رایو وایکانو توسط پدری

گل سوم بارسلونا به رایو وایکانو توسط پدری

تکذیب اظهارنظر جنجالی پیشکسوت استقلال

سردار آزمون دوباره از ترکیب بیرون رفت

تاریخ‌سازی گواردیولا؛ منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

سه سوته بادبزن بساز