آریا جوان

آخرين مطالب

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان اعلام کرد؛

تلاش برای ایجاد توازن در همه ی بخش های ورزش ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از تلاش برای ایجاد توازن بین بخش های قهرمانی، همگانی، توسعه زیرساخت ها و توجه به ورزش بانوان و بخش جانبازان و معلولین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم معارفه ی خود که با حضور جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها و ایرج رحمانی، مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضار شرکت کننده در مراسم، از استاندار کرمان که همیشه حامی ورزش و جوانان استان بوده اند، تشکر کرد و گفت: با مصوبه ای که انجام خواهد شد، تصمیم داریم به عنوان ریاست شورای عالی ورزش استان از تفکرات وی و خدماتی که در قالب مصوبات قانونی، ضمانت اجرایی خواهد داشت، بهره مند شویم.
او با اشاره به اینکه تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان ها و رحمانی، مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نعمتی برای وزارتخانه و ظرفیتی بزرگ برای استان ها هستند، ابراز امیدواری کرد: بتوان از این پتانسیل ها نهایت بهره مندی را برای پیشبرد اهداف مان در حوزه ورزش و جوانان استان داشته باشیم.
پاریزی با اعلام اینکه سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان همواره با حساسیت مسائل استان را دنبال کرده اند و حامی ورزش این استان هستند، بیان داشت: وی نگاه ویژه و خاصی به استان کرمان و به ویژه شخص استاندار دارند و اذعان داشتند تلاش کنیم بتوانیم در راستای تفکرات استاندار گام برداریم.
پاریزی، ظرفیت نیروی انسانی در استان را زیاد اعلام کرد و افزود: پتانسیل های ورزش باید به تناسب همین ظرفیت ها رشد پیدا کند که این مسئله را به جد پیگیر هستیم و امیدواریم با همکاری همه ی دوستان، نهایت تلاش را برای پیشبرد اهدافمان در این حوزه بکار گیریم.
او تصریح کرد: خدای متعال را شاکرم که به من توقیق خدمتگزاری جامعه ورزش و استان را داد و امیدوارم با یاری خداوند و همکاری همه ی شما بزرگواران و متولیان بتوانیم ورزش استان کرمان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ورزش جایگاه بسیار بالایی دارد، هدف فقط کار هست، پس از تمام هیئت های ورزشی استان و شهرستان ها، ادارات ورزش و جوانان شهرستان و همکاران اداره کل انتظار دارم با نهایت دقت و پیگیری، شجاعانه، صادقانه و ریسک پذیر، تلاش و کار کنند.
پاریزی بیان داشت: در بحث زیرساخت ها که نگرانی نمایندگان مجلس، مسئولان استانداری و ورزشکاران است باید بگویم، بعد از قانون 27 صدم درصد کمک های خیلی خوبی شد، بنابراین توسعه زیرساخت را به جد پیگیری و کلیه پروژه های عمرانی را در استان رصد خواهم کرد.
او ابراز امیدواری کرد: پروژه ها با دقت احداث و به بهره برداری برسند.
پاریزی، ظرفیت بنگاه های اقتصادی در راستای توسعه زیرساخت های ورزش را غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: ظرفیت های بسیار غنی در استان کرمان وجود دارد که این ظرفیت ها باید بالفعل شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت اجتماعی شان حمایت های خوبی از مجموعه ورزش دارند، پس ما باید برنامه ریزی مان به نوعی باشد که بتوانیم این مسئولیت اجتماعی را به سمت عدالت اجتماعی هدایت کنیم.
پاریزی افزود: اگر بخواهیم ورزش مان در حوزه همگانی، قهرمانی یا جانبازان و معلولین رشد منطقی و متوازن داشته باشد، باید زیرساخت لازم را داشته باشیم.
او با بیان اینکه استعدادهای نابی در گوشه، گوشه این استان داریم که بستر برای رشدشان فراهم نیست، تصریح کرد: ظرفیت بنگاه های اقتصادی را قطعاً استفاده خواهیم کرد و توسعه متوازن خواهیم داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش، حضور ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک را نماد ورزش و نشان دهنده ی ظرفیت ما در حوزه قهرمانی دانست و بیان داشت: حوزه همگانی نیز باید همه جانبه تقویت شود.
پاریزی به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و خطاب به حاضران گفت: بنده به عنوان متولی و خدمتگزار و شما (هیئت های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان و ...) باید نسبت به این آسیب ها احساس مسئولیت و آنها را با حسایت دنبال کنیم تا بستر به نحوی فراهم شود که کاهش آسیب های اجتماعی را در سطح استان شاهد باشیم و به دنبال آن جامعه ای سالم، شاداب و با نشاط داشته باشیم و این زمانی زیبا خواهد شد که این تناسب رعایت شود.
او بانوان استان را ظرفیت های بسیار بالقوه ای دانست که می توانند به بالفعل تبدیل شوند و کسب سهیمه و سکو برای استان کرمان کنند.
پاریزی تصریح کرد: 50 درصد جامعه هدف حوزه ورزش، قطعاً ورزش بانوان خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: بتوان عدالت ورزشی را بین بخش های قهرمانی، همگانی، توسعه زیرساخت ها، توجه به ورزش بانوان و بخش جانبازان و معلولین برقرار کرد تا نهایتاً در همه ی بخش ها پویایی و نشاط متوازنی داشته باشیم.
پاریزی از کریم زاده به واسطه ی عهده دار بودن سمت سرپرستی سه ماهه و امیری خراسانی که در مدت تصدی مسئولیتشان زحمت زیادی کشیدند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم مسیری را که آنها برای ارتقاء شاخص های حوزه ورزش و جوانان طی کردند را ما نیز ادامه دهیم و بتوانیم به جایگاهی که مطلوب همه هست برسیم.
او افزود: در همه حال باید بدانیم امانتدار اعتماد مردم هستیم و باید از این امانت به خوبی حفاظت کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/179398/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران