آریا جوان

آخرين مطالب

گزارشی از حضور تیم ملی واترپلو در غرفه وزارت ورزش جوانان - نمایشگاه قران ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - اعضا تیم ملی واترپلو کشورمان عصر روز گذشته با حضور در غرفه وزارت ورزش و جوانان در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، پسران واترپلوئیست کشورمان با حضور در غرفه وزارت ورزش و جوانان در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم ضمن بازدید از این نمایشگاه، تاثیر قران در زندگی شخصی و اجتماعی را تشریح کردند .
در جریان این بازدید سطوتی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در جمع ورزشکاران توضیح داد که چگونه ورزشکاران کشورمان در میادین سخت با استمداد از ائمه معصومین علیهم السلام ، فولاد سخت را به زانو در می آوردند و با قدرتی ماورایی آن را شسکت می دادند .
او در این باره حسین رضازاده را مورد توجه قرار داد و توضیح داد که وی مثال خوبی بر استمداد در ائمه است او به عنوان قوی ترین مرد جهان برای بلندکردن سنگین ترین وزنه با ذکر با ابوالفضل(ع) به جنگ با فولاد می رفت و آن انرژِی ماورایی، وزنه های چند صد کیلویی را به شکست وادار می کرد .
مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : بسیاری از ورزشکاران کشورمان هستند که در رقابتها از ائمه استمداد می طلبند و با آرامش پای به میدان رقابت می گذارند و موفقیت هایشان را حاصل تاثیر معنوی توسل و توکل به خداوند و ائمه می دانند .
این مقام مسوول در وزارت ورزش و جوانان یاداور شد که ورزشکاران نماینده 70 میلیون ایران ی هستند و همین هفتاد میلیون نفر برای کسب موفقیت جوانان شان دست به دعا برداشته اند .
در ادامه محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ملی پوشان به عنوان سربازان و سفیران کشور یاد کرد و توضیح داد: سرباز در داخل کشور وظیفه دفاع را برعهده دارد اما یک ورزش کار در خارج از کشور علاوه بر دفاع از نام کشور بایدچهره، شان و مرتبه یک ایران ی را به نمایش بگذارد .
او با بیان اینکه هر انسانی برای خود چهار چوبی دارد و بهترین چارچوب شناخته شده ، دین و برترین دین هم اسلام است، ادامه داد: هر ورزش کاری که با تکیه بر ارزشهای دینی و مذهبی زندگی و تلاش می کند درهمه جهات مورد پسند جامعه واقع می شود.
رضوانی در بخش دیگری از سخنانش این نکته را مورد توجه قرار داد که در یکی از اعزام ها به المان ، کیفی را با محتوای مقدار زیادی پول پیدا کردیم، به سختی و پس از جستجوی بسیار، صاحب کیف را پیدا کردیم و امروز صاحب کیف یکی از مسوولان عالی رتبه شنا ست که هر وقت ما را می بینند ویا درجمعی قرار می گیرد این رفتار ارزشمدارانه بچه های ایران را با نیکی یاد می کند.
در ادامه سهیل رستمیان عضو تیم ملی واتر پلو نیز در مورد نمایشگاه قران گفت : سال پیش هم به این نمایشگاه امده ام . امسال نمایشگاه قرآن هدفمندتر از سال گذشته برپا شده است و امیدوارم در سالهای بعد هم شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر این نمایشگاه باشیم .
رستمیان در بخش دیگری از سخنانش این موضوع را مورد توجه قرار داد که در زندگی شخصی و اجتماعی خود بسیار به قرآن و ائمه متوسل شده است .
او می گوید : تجربه بسیاری خوبی در این رابطه دارم به عنوان مثال ما قبل مسابقه وقتی با خواندن دعا یا گفتن ذکر وارد آب می شویم آرامش قلبی بیشتری داریم .
امید لطف پور دروازه بان تیم ملی نیز گفت :نمایشگاه قران فضایی بسیار خوب و آرام بخشی دارد . وقتی وارد این فضا شدم انرژی خوبی گرفتم .
او توضیح داد که چگونه با آموزه های دینی عجین شده است و در زندگی شخصی و اجتماعی اش از ائمه و قرآن کمک می گیرد.
لطف پورتاکید کرد : قران در بسیاری از موارد راهگشای زندگی من است و بسیار از از این کتاب معنوی کمک می گیرم.
او همچنین این نکته را مورد توجه قرار داد که ورزشکاران ایران ی در داخل و خارج از کشور الگو هستند و در ادامه افزود : در روزهایی قرار داریم که مقارن با آزاد سازی خرمشهر است روزهایی که جوانان بسیار با شجاعت در برابر دشمن ایستادند و در این راه به مقام شهادت نیز نائل شدند.
عضو تیم ملی واتر پلو کشورمان افزود : من فکر می کنم ما ورزشکاران هم سربازان ایران هستیم چه در داخل و چه در خارج از کشور باید به عنوان یک نماینده و سرباز واقعی از نام ایران با قدرت دفاع کنیم تا حافظ خون هایی که برای ایران عزیز ریخته شده، باشیم.
پیمان اسدی آقاجری هم در حاشیه ی بازدید از غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قران احساساتش را اینگونه بیان کرد : سال گذشته هم بازدیدی از این نمایشگاه داشتیم ، حضور در این فضا حس خوبی را به انسان می دهد روح انسان را آرام می کند در واقع این فضا انسان را از استرس ها ، فکر و خیال هایی که به خاطر روزمزگی است دور می کند .
او می گوید: همه ما به نوعی با ارزشهای دینی آشنا هستیم و با آنها زندگی می کنیم من شخصا روزهایم را با نام خدا آغاز می کنم و هرگاه نیز قرار است به میدان مسابقه بروم به خداوند و ائمه توسل می کنم.
عضو تیم ملی واتر پلو کشورمان نیزهمچنین به خاطر اثرات معنوی و مثبت این نمایشگاه برروی مردم توصیه کرد که این نمایشگاه در طول سال و در شهرهای مختلف برگزار شود .

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/33126/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران