آریا جوان

آخرين مطالب

هواوی با عرضه 200 میلیون گوشی هوشمند در جایگاه اول جهان قرار می‌گیرد خواندنی

هواوی با عرضه 200 میلیون گوشی هوشمند در جایگاه اول جهان قرار می‌گیرد
  بزرگنمايي:

آریا جوان - هواوی با عرضه‌ی 200 میلیون گوشی هوشمند در عرض یک سال به بازار، در جایگاه اول جهان از نظر بیشترین عرضه‌ی گوشی هوشمند قرار می‌گیرد.

هواوی پیش‌بینی کرده است که در عرض یک سال، با عرضه‌ی 200 میلیون گوشی هوشمند می‌تواند در جایگاه نخست جهان از نظر میزان عرضه‌ی گوشی هوشمند به بازار قرار گیرد. براساس آخرین گزارش‌ها، هواوی در گزارش ماه ژوئن (‌اوایل تیرماه)‌، توانست از اپل پیشی بگیرد و مشخص شد که در فصل دوم 2018، تعداد گوشی بیشتری نسبت به اپل به بازار عرضه کرده است . براساس گزارش منتشرشده تا پایان ماه ژوئن از نظر تعداد گوشی هوشمند عرضه‌شده به بازار، سامسونگ در جایگاه نخست، هواوی در جایگاه دوم و اپل در مقام سوم در جدول قرار دارند. پیش از این، اپل در جایگاه دوم قرار داشت ولی هواوی با عرضه‌ی بالای خود توانست جای Apple را بگیرد. پیشتر نیز مشخص شده بود که هواوی رشد 15 درصدی درآمد خود را در نیمه اول سال 2018 به ثبت رسانده است. ریچارد یو مدیرعامل گروه محصولات تجاری هواوی، امیدوار است که این شرکت در عرض یک سال مالی بتواند 180 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند و در راستای هدف‌گذاری خود، توانسته در نیمه‌ی اول سال بیش از 95 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند. ریچارد یو اعلام کرد: امسال رتبه‌ی دوم جهان را از نظر تعداد گوشی‌های عرضه‌شده به بازار کسب کردیم و از نظر من این موضوع مشکلی ندارد؛ چون قصد داریم در سه‌ماهه‌ی چهارم سال آینده به رتبه‌ی اول جهان تبدیل شویم. مقاله‌های مرتبط:
هواوی میت 20 لایت با بدنه شیشه‌ای و طراحی جدید دوربین معرفی می‌شود هواوی دهم شهریور از کرین 980 رونمایی می‌کند
ریچارد یو در ادامه‌ی صحبت‌های خود در شنزن چین اعلام کرد که هواوی توانسته در اروپا و چین فروش خوبی داشته باشد و محصولات خانواده‌ی پی 20 هواوی نقطه‌ی قوت خوبی برای این شرکت بوده است. یو اعلام کرد که از 4 ماه قبل که گوشی‌های هوشمند سری پی 20 به بازار عرضه شدند تاکنون بیش از 9 میلیون گوشی از این خانواده به‌فروش رسیده است که حکایت از بازار فروش خوبی دارد. از آنجایی که در برخی بازارها از جمله ایالات متحده، استرالیا و برخی کشورهای دیگر جهان، موضوع جاسوسی با گوشی‌های هوشمند هواوی مطرح شد، بازار چین یکی از بازارهای کلیدی و مهم برای هواوی محسوب می‌شود. هرچند بارها هواوی این اتهام را رد کرده است ولی در نهایت هنوز در مضان اتهام قرار دارد. یو معتقد است بدون هیچ‌گونه دلیل روشن و واضحی، ایالات متحده این شرکت را متهم به جاسوسی می‌کند و همین مساله باعث شده اپراتورهای تلفن همراه امریکا با هواوی وارد همکاری نزدیک نشوند. هواوی در حالی توانسته از سد اپل در عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند عبور کند که با چنین مسایلی روبرو است. هواوی مجبور است برای افزایش فروش خود و پرکردن خلاء بازارهای امریکا، در سایر بازارهای جهانی این موضوع را جبران کند. در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی، هواوی به رشد درآمد 73 درصدی در منطقه‌ی اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) دست یافت و این در حالی است که میزان رشد درآمد این شرکت در چین با رشد 37 درصدی روبرو بود.
هواوی پی 20 پرو / Huawei P20 Pro البته یو در نظر ندارد میزان درآمد نیمه‌ی اول سال خود را به اطلاع گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی برساند و تنها به ذکر این نکته که شرکت درآمد خوبی داشته، اکتفا کرده است. هم‌چنین ریچارد یو معتقد است که روند عرضه و فروش گوشی‌های هوشمند هواوی به بازار با همین رویکرد ادامه خواهد داشت. با چنین رویکردی هواوی توانسته رشد 39.3 درصدی را از مجموع درآمد خود نسبت به سال 2017 برای شرکت به ثبت برساند. با توجه به گزارش‌های قبلی و داده‌های آماری بازار، Huawei در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2018 و تا پایان ماه ژوئن، توانست از اپل جلو بزند و تبدیل به دومین فروشنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان شود. پیش‌بینی می‌شود که با افزایش 31 درصدی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند در سال 2018 روبرو باشیم. یک سال قبل هواوی با فروش کمتری روبرو بود و اکنون توانسته با وضعیت مستحکم‌تری را در بازار برای خود به‌وجود بیاورد و با فروشندگان بزرگ‌تری در بازار وارد همکاری شود. ریچارد یو اعلام کرد که هواوی در نیمه‌ی اول سال توانسته است سهم جهانی خود را در بازار گوشی‌های بالای 500 دلار بالا ببرد و از 12.8 درصد در سال گذشته به 16.4 افزایش دهد. میزان فروش گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی P و سری میت نسبت به سال قبل با رشد 45 درصدی روبرو بوده است. هواوی قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری، بیش از ده هزار فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر جهان راه‌اندازی کند. همچنین بنا بر اعلام ریچارد یو، هواوی طرح‌ها و برنامه‌هایی برای تست شبکه‌ی اینترنت 5G در سه ماهه‌ی چهارم سال جاری دارد تا بتواند یک سال بعد آن را به‌صورت رسمی معرفی کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/50446/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران